Solis keukenmachine

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bakkerdick
Opboller
Berichten: 227
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 20:08

Solis keukenmachine

Bericht door bakkerdick »

Ik zag in de Sligro folder dat Solis ook een keukenmachine heeft. Nooit eerder gezien. Van Solis ( ik geloof dat het een Zwitsers merk is) heb ik al jarenlang een sinaasappelpers, en dat is een geweldig ding. Nu zegt dat niks over de kwaliteit van andere apparaten van het merk, en ik heb ook geen gebruikerservaringen van de Solis keukenmachine kunnen vinden. Wel zag ik dat Oldenhof ( http://www.kookwinkel.nl/go/#48238) de zwarte Solis keukenmachine nu voor € 298,- verkoopt. Strak prijsje voor een apparaat dat bruto 499,- kost ( en bij de Sligro groothandel 339 ex). Dus als je in de markt bent voor een keukenmachine is het misschien de moeite waard om je even in de specificaties en kwaliteiten van dit apparaat te verdiepen!
Gebruikersavatar
Levensplezier
Warme bakker
Berichten: 867
Lid geworden op: wo 30 jan 2013, 17:40

Re: Solis keukenmachine

Bericht door Levensplezier »

Gisteren zag ik die ook staan bij de Sligro en was benieuwd wat het is. Hij lijkt heel erg op de Kitchenaid Artisan. Ik zie dat het vermogen 1000 Watt is. Dit is ongeveer 3 x zoveel als de Kitchenaid Artisan. Niet echt energie zuinig maar misschien wel krachtiger. Er zitten allerlei elektronische snufjes op.
Ik ben ook wel benieuwd wat anderen ervan vinden. :G
Fini
Ik heb een KA Artisan met een speciale kneedhaak en ik bak mijn brood in mijn 4-oven AGA.
Daarnaast heb ik (en wordt er ook regelmatig op gereden) ook een paarse Harley Sportster Screaming Eagle!
Dus:
Pluk de dag, het leven is maar kort!
Plaats reactie