Voorstellen

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Voorstellen

Bericht door bakplaat »

Fijn dat er na bakkerswereld.org nu een nieuw forum wordt opgericht :G .Bij deze wil ik me even voorstellen,ik ben Cor en heb dezelfde forumnaam (bakplaat) aangenomen,zoals ik die op het forum van bakkerswereld.org ook had.
Heb na mijn vakopleiding t/m +/- 1962 in diverse bakkerijen gewerkt,ben inmiddels met pensioen (2009) en wil zoals ik op het vorige forum ook bijna 8 jaar met veel plezier gedaan heb,hier ook mijn bijdragen leveren en als er vragen mochten komen op bakgebied,zal ik deze zoveel/goed mogelijk proberen te beantwoorden.
Ik zal binnenkort ook mijn foto albums plaatsen,moet nog even uitzoeken hoe het hier werkt.

Hartelijke groeten Cor. :roll:
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Cor :D
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Voorstellen

Bericht door gipskruit »

Welkom Cor en Levine,moet wennen aan je naam hoor! ;)
Zal ik me ook voorstellen?

EEEH
Ik ben Gipskruit/Marieke (he volgens mij heb ik dit op bakkerswereld nooit gedaan oke verder....) Ik mag dolgraag bakken ,maar doe het echt te weinig.Vooral nu ik meer werk . Dus bak niet zoveel als jullie.Maar toch.O ja ik ben 44jaar woon in Friesland en heb 2 katten en ben getrouwd.Verdere hobby`s zijn schilderen , maar heb ik ook weinig tijd voor.Maar vind het erg leuk als we de mensen van het oude forum op kunnen sporen en ik hoop dat het lukt hier verder te gaan.Al lijkt het me wel veel werk ,zo`n forum te beheren.Maar niet geschoten is altijd mis. :P
Groetjes Gipskruit
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door bakplaat »

Levinebaktbrood schreef:Welkom Cor :D
Bedankt Levine...moet nog even wennen aan je naam...voorheen Arden.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gesloten