Wie is... Ballie

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Wie is... Ballie

Bericht door Ballie »

Laat ik dan ook het goede voorbeeld maar even volgen. Een beetje illegaal, want ik zit momenteel op mijn werk, maar als jullie niets zeggen, dan zeg ik ook niets ;S

Mijn naam is Frans van Ballegooijen (afgekort tot Ballie), ik was op BW ook al latent aanwezig. Heb daar veel van geleerd, en was ook geschokt toen ik bericht kreeg dat 't opgeheven werd. Daarom heb ik dit initiatief ontwikkeld. En in overleg met een paar andere leden heb ik toen dit forum opgericht.

Ik ben blij dat iniddels een aantal leden bijgekomen zijn, en jullie zijn dan ook allemaal van harte welkom op dit nu nog erg lege forum. Maar ik vertrouw er op dat we dit met zijn allen gaan vullen met informatie waar de beginnende en de gevorderde bakker wat aan heeft.

Ik merk nu dus ook dat ik ben "vergeten" om een kennismakingsgroep te maken. Dit zal ik vanavond meteen doen. d.w.z. Ik zal deze groep hernoemen en een nieuwe groep maken voor de (nog te creëren) regeltjes.

Ik sluit nu weer af. Er is werk te doen.

Tot vanavond...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Bakkersdochter »

Wat fijn dat jij zo goed overweg kunt met het forumprogramma en er dus "even" en categorietje bij kan maken.
Dat heb je wel nodig bij zo'n startend forum. Ik denk dat het een groot succes gaat worden. Allemaal positief ingestelde mensen.
Nu nog zorgen dat dit forum op verschillende startpagina's wordt aangemeld (maar misschien is dat gebeurd) zodat het ook gevonden wordt door anderen die via google naar oplossingen zoeken. Maar een 'rustige' start is misschien wel heel wenselijk. Moet ook allemaal wel bij te benen blijven.
Het forum zal vanzelf groeien en gevuld gaan worden met heerlijke recepten, leuke ervaringen en minder leuke, waar dan weer vragen uit voortvloeien.
Ik heb er heel veel vertrouwen in.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Ballie »

Tja, dat "forumprogramma", daar heb ik in recordtempo mee om moeten leren gaan. En er zijn nog veel dingen te ontdekken. Je hebt inderdaad gelijk dat ik "even snel" een categorie kan maken als ik dat wil, maar daar ben ik toch voorzichtig mee. Vooral in het begin zul je veelvuldig categorieën zien verschijnen en weer verdwijnen. Soms lijkt iets een goed idee, maar is 't dat in de praktijk niet.

Aanmelden bij startpagina's doe ik bewust nog niet. Ik weet ook niet of ik dat wel moet doen. Daar komen we mettertijd, wanneer onze bekendheid groeit, vanzelf wel op te staan. De pagina's waar we zouden moeten komen te staan, worden toch meestal beheerd door bakfanaten, en die zullen dit forum zeer waarschijnlijk toch wel vinden. Bij google aanmelden is een optie, maar daar wil ik even mee wachten tot we wat meer te melden hebben als alleen: "Hello world". Voor de rest geloof ik meer in mond-tot-mond reclame. Dat is veel krachtiger dan andere methoden, en veel minder arbeidsintensief.

Groeien gaan we zeker. Daar bestaat geen twijfel over. Vandaag heeft zich al het eerste internationale forumlid ingeschreven. Goed, 't is België, (niks mis mee overigens ik woon tegen de grens aan en ik kom er graag), maar 't is een begin. Vandaag de BeNeLux, morgen de wereld :mrgreen:
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Noa_Lynn

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Noa_Lynn »

Ballie schreef:Vandaag heeft zich al het eerste internationale forumlid ingeschreven. Goed, 't is België, (niks mis mee overigens ik woon tegen de grens aan en ik kom er graag), maar 't is een begin. Vandaag de BeNeLux, morgen de wereld :mrgreen:
En zo is het.. :D.
Een nieuw forum starten lijkt zo makkelijk maar komt zoveel meer bij kijken.

Het forum leren kennen is denk ik een kwestie van tijd en uitproberen, zelfs als je denkt het aardig te kennen kom je weer nieuwe dingen tegen die ook mogelijk zijn.
Succes met het forum en alles erom heen :B: .
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Ballie »

En je komt dingetjes tegen die je liever anders ziet werken ;K

Maar er wordt inderdaad van alles uitgeprobeerd, en veel geleerd...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
steenbakkertje
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:20

Re: Wie is... Ballie

Bericht door steenbakkertje »

"Ballie"Vandaag heeft zich al het eerste internationale forumlid ingeschreven. Goed, 't is België, (niks mis mee overigens ik woon tegen de grens aan en ik kom er graag), maar 't is een begin. Vandaag de BeNeLux, morgen de wereld :mrgreen:
Nee hoor je hebt nu al twee Belgische collega's namelijk Adnilleke en arno en ik heb er nog 2 aangeschreven . :G
Bak met een Rofco B20 (electrische steenoven) en met de hulp van een spiraaldeegkneder.
Gebruikersavatar
Noa_Lynn

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Noa_Lynn »

Ballie schreef:En je komt dingetjes tegen die je liever anders ziet werken ;K

Maar er wordt inderdaad van alles uitgeprobeerd, en veel geleerd...
Ook dat..
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is... Ballie

Bericht door Ballie »

@Steenbakkertje: Goed gedaan. Keep 'em comin' :B:
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten