Gezinsuitbreiding

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Br00dd00s
Gaat de goede kant op
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 23:35
Locatie: Berlijn

Gezinsuitbreiding

Bericht door Br00dd00s »

Mijn familie krijgt binnenkort uitbreiding :D,

Vandaag kwam er een koopje langs wat ik niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan. De website design-3000.de had een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L in frosted pearl voor maar 674,00 € in de aanbieding. Na een telefoontje aan de klantenservice hoorde ik dat het de laatste machine was, dus na kort overleg met mijn Schatzi heb ik meteen toegeslagen.
Het is iets eerder dan gepland, maar toch wel noodzakelijk. Na de laatste twee keren broodbakken heb ik echt pijn in mijn hand gehad door het kneden, waardoor ik de volgende dag toch wel wat belemmering ervaarde bij het werken.

Ik kan niet wachten tot de machine in onze ieniemienie keuken staat :DB2: Nog geen idee hoe ik hem ga inpassen, ik moet het een en ander ombouwen, een aantal andere zaken verhuizen/opruimen en dan hopen dat hij naast mijn Magimix 5200XL past. In het ergste geval moet ik de Magimix naar de waskeuken verbannen, maar dat zal wel loslopen. Ik ben zo'n sucker voor keukengadgets... Ik heb ook nog een Jupiter 885 gehaktmolen (om de zelfsamengestelde barfprak van vers vlees, bevleese botten en orgaanvlees voor onze kat te malen) en een Sedona dehydrator (hoofdzakelijk om zelf natuurlijke snacks voor de kat de drogen) staan, die helaas vanaf dag 1 dat ik ze had naar de waskeuken in onze slaapkamerwoning (wij huren twee een-kamer woningen naast elkaar en moeten altijd door het trappenhuis om van de ene woning in de andere te komen) zijn gedegradeerd :( Het wordt hoog tijd dat zich eindelijk een passende woning voordoet, zodat ik eindelijk kan genieten van een keuken van een normaal formaat, i.p.v. roeien met de riemen die ik heb in een keuken op postzegelformaat ^)^
Pluk de dag ...
Gebruikersavatar
Molenbroodje
Opboller
Berichten: 219
Lid geworden op: wo 05 mar 2014, 22:35
Locatie: Oost Brabant

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Molenbroodje »

Gefeliciteerd!! Lijkt me een grappig gezicht om jullie in pyjama en pantoffels over het trappenhuis naar de slaapkamer te zien lopen ^)^ . Ach, ja als je het maar droog, warm en gezellig hebt toch?
Groetjes Manon,

Fanatieke leergierige hobbybakster
Keukenhulpjes: Bear Teddy!!:) en mijn man helpt maar al te graag met koekjes en taartjes bakken (en vooral opeten)
Gebruikersavatar
Br00dd00s
Gaat de goede kant op
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 23:35
Locatie: Berlijn

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Br00dd00s »

Molenbroodje schreef:Gefeliciteerd!! Lijkt me een grappig gezicht om jullie in pyjama en pantoffels over het trappenhuis naar de slaapkamer te zien lopen ^)^ . Ach, ja als je het maar droog, warm en gezellig hebt toch?
Bedankt :)
Hahaha, daarom gluren we ook eerst door de spion om te zien of de kust veilig is voordat we van de slaapkamer(woning) naar de woonkamer(woning) gaan :lol:
De kat heeft het iets makkelijker, voor hem hebben we een eigen (illegale :roll: ) doorgang van de ene woning naar de andere gecreëerd.
Pluk de dag ...
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Melinda »

Br00dd00s schreef:Vandaag kwam er een koopje langs wat ik niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan. De website design-3000.de had een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L in frosted pearl voor maar 674,00 € in de aanbieding. Na een telefoontje aan de klantenservice hoorde ik dat het de laatste machine was, dus na kort overleg met mijn Schatzi heb ik meteen toegeslagen.
Ik heb zomaar het idee dat je daar geen spijt van krijgt. ;)
En je bent vast inventief genoeg om daar een mooi plekkie voor te vinden. Hier is het soms ook een gesleep van jewelste hoor en het lukt toch steeds weer. :DB2:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Br00dd00s
Gaat de goede kant op
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 04 okt 2015, 23:35
Locatie: Berlijn

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Br00dd00s »

Melinda schreef:
Br00dd00s schreef:Vandaag kwam er een koopje langs wat ik niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan. De website design-3000.de had een Kitchenaid 5KSM7580X Artisan 6,9L in frosted pearl voor maar 674,00 € in de aanbieding. Na een telefoontje aan de klantenservice hoorde ik dat het de laatste machine was, dus na kort overleg met mijn Schatzi heb ik meteen toegeslagen.
Ik heb zomaar het idee dat je daar geen spijt van krijgt. ;)
En je bent vast inventief genoeg om daar een mooi plekkie voor te vinden. Hier is het soms ook een gesleep van jewelste hoor en het lukt toch steeds weer. :DB2:
Dat denk ik ook :G
Volgens de e-mail van DHL komt hij morgen tussen 12:00 en 15:30u. :DB2:
Pluk de dag ...
Plaats reactie