hulp voor gebruik van het forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Gesloten
Gebruikersavatar
JanDeHertogh
Chef stoffer en blik
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 28 dec 2016, 18:32

hulp voor gebruik van het forum

Bericht door JanDeHertogh »

Als nieuwe gebruiker probeer ik mijn weg te vinden. Naarstig opzoekwerk in Vraag&antwoord helpen me niet echt verder bij het volgende:

Ik tracht een onderschrift aan te maken, doch slaag er niet in de plaats te vinden waar ik dit dien te doen. Ik kan wel in mijn profiel aangeven of ik de onderschriften wens toe te voegen of niet, doch het aanmaken zie ik nergens. In het vraag-en-antwoord op dit forum kon ik enkel vinden dat ik naar mijn profiel moest gaan (wat ik dan ook gedaan heb)

Ik wou eerst nog een vraag naar de beheerder sturen met het contact-formulier zoals aangegeven op vraag-en-antwoord, maar ook dat contactformulier kan ik niet dadelijk terugvinden :cry:

Ik hoop dat deze koffiehoek mijn redding is :D

Help!
Jan
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4005
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door lekkermelig »

Om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat de normale manier is om in je profiel te komen, maar op deze manier kom je rechtstreeks bij je onderschrift
http://broodbakforum.nl/ucp.php?i=ucp_p ... =signature

De omslachtige manier
Rechtsboven op je naam klikken en dan bijvoorbeeld op wijzig avatar of wijzig wachtwoord. Dat wil je natuurlijk niet wijzigen, maar dan zit je in ieder geval in je profiel, waar je van alles kan veranderen.

Als je een moderator of beheerder wil bereiken, kan dat natuurlijk altijd op deze manier maar als je een paar berichten geplaats hebt kan je ook PM en mail sturen naar moderators Levine, Papagena, Soepkip of beheerders Ballie of ondergetekende.

Succes,
WIl
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
JanDeHertogh
Chef stoffer en blik
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 28 dec 2016, 18:32

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door JanDeHertogh »

lekkermelig schreef:Om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat de normale manier is om in je profiel te komen, maar op deze manier kom je rechtstreeks bij je onderschrift
http://broodbakforum.nl/ucp.php?i=ucp_p ... =signature
Bedankt Will. Ik krijg het vermoeden dat het een probleem is met mijn profiel zelf. De door jou opgegeven link werkt niet voor mij.
Als ik de link een beetje aanpas, kom ik wel op de profiel-pagina, doch de signature is er niet te vinden ;B
Ik hoop dat 1 van de beheerders deze post opmerkt.
Bedankt voor je hulp!
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door Levinebaktbrood »

Rechtsbovenaan de pagina zie je avatar staan en Welcome, je forumnaam. Als je daar klikt opent er een scherm. Klik op Change Avatar of op Change Password. Dan kom je in je profiel en kun je van alles wijzigen. Links staat dan de optie om je onderschrift te wijzen.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
JanDeHertogh
Chef stoffer en blik
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 28 dec 2016, 18:32

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door JanDeHertogh »

gelukt! Ik had die pagina al 100 keer bekeken maar het zal door de ouderdom zijn dat ik hier steeds overgekeken heb ^)^
https://www.facebook.com/Ikmaakmijnetenzelf/
Kneder Rofco N15, "gepimpte" Kenwood - Miele en AEG warme lucht ovens
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door Anna »

In plaats klikken op Change Avatar of op Change Password kun je ook gewoon de groene knop met de tekst Control Panel aanklikken :ugeek: In het tabblad Profiel vind je alles wat je kan wijzigen aan je profiel.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door Levinebaktbrood »

Jan, fijn dat het gelukt is!

Daarmee sluit ik nu ook dit 'draadje'.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: hulp voor gebruik van het forum

Bericht door Ballie »

De reden dat je je onderschrift nog niet kon plaatsen had te maken met het aantal berichten dat je tot dat moment had geplaatst. Dat kan nl. pas nadat je tenminste 5 berichten op het forum hebt geplaatst. Je kunt vanaf dat moment ook PB's versturen.

Dit zijn instellingen om (potentiële) spammers de wind uit de zeilen te nemen.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten