Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Voor alle vragen over deegrollers, bakblikken, rijsmandjes, broodmessen, graanmolens, rijskasten en andere gereedschappen.
Gebruikersavatar
Riet
Deegroller
Berichten: 403
Lid geworden op: za 07 apr 2012, 08:37

Re: Weeglepel

Bericht door Riet »

:2th: dat zeg ik ook altijd tegen iedereen ;S
Groetjes,
Riet
Gebruikersavatar
Bakmiep

Re: Weeglepel

Bericht door Bakmiep »

Levinebaktbrood schreef:Ik heb ook de KD8000 weegschaal en die weegt prima. Mijn favoriete weegschaal! Als ik maar een paar broden bak gebruik ik altijd de Sunartis weeglepel om gist en zout af te wegen. Als er voor een groter aantal broden zout en gist afgewogen moet worden (zoals vandaag voor 24 stokbroden ^)^), dan gebruik ik daarvoor de KD8000.
Levine waarom is dit je favoriete weegschaal? Wat is er anders of beter aan deze weegschaal dan andere weegschalen?

Andere mogen uiteraard ook op deze vraag reageren. :D
Ik wil een andere weegschaal aanschaffen en ben benieuwd waarom ik het beste voor deze kan kiezen. Vandaar de vraag.
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Weeglepel

Bericht door Melinda »

Omdat dat anderen ook mogen reageren ;) hier mijn reactie.
Voorheen gebruikte ik de gewone digitale huishoudweegschalen. Ik vond de displays niet duidelijk genoeg, vooral bij avondlicht. Daarbij was mijn probleem dat de kom erop ook nog eens het zicht op het venster (iets) belemmerde, ook door schaduw. Bij een korte inactieve tijd (b.v. als je toch nog een ingrediënt moet pakken) gingen ze uit. Kon ik weer opnieuw beginnen.
Ik heb naar grotere weegschalen gezocht, maar zag alleen maar veel en veel duurdere (professionele).
Deze KD 8000 is tenminste te betalen voor de hobbybakker. En is toch ook nog wel professioneel. Ik ben er uiterst blij en tevreden mee.
Zoals Raymonidas al meldde, kun je de tijd ook instellen. Die staat bij mij dus op 5 minuten. Hoef ik dus niet te stressen bij het afwegen.
Display is heel duidelijk, doordat de kom op een "verhoging" staat en je kunt een backlight inschakelen. Wat bij mij dus standaard is.
Hij werkt heel erg prettig.
Dus voor mij maken deze factoren de weegschaal tot een betere keuze (gemak, mogelijkheden, prijs-kwaliteit). :G
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door raymonidas »

zoals Levine al aangeeft is dat ook voor mij de reden van een andere weegschaal. Het display wordt altijd afgedekt door de kom. Deze MyWeigh kwam ik hier op het forum tegen en was gelijk om.

Het automatisch uit zetten van het display heb ik nu helemaal uitgeschakeld. Ik moet nu dus de weegschaal zelf uitzetten. Dat is nog beter dan automatisch na 5 minuten :)
Verder weegt hij nauwkeurig en is direct na het plaatsen van het gewicht al stabiel (de kortste responstijd).
Afgelopen weekend heb ik gewerkt met behulp van de % weegmethode en dat was toch wel heel erg prettig hoor :D

Voor €50 in huis......
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door raymonidas »

De MyWeigh KD8000 is zeker geen professionele weegschaal. Dat heeft niets te maken met zijn weeg kwaliteiten, maar alles met de materiaalkeuzes. Het hele ding is nl van plastic gemaakt. Zelfs het weegplateau is van plastic met een dun rvs blad erop.
Dat maakt hem in een professionele omgeving -waar anders met materiaal wordt omgegaan als in een hobby omgeving- zeer kwetsbaar.
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door lekkermelig »

Ach ja, niet professioneel... maar dat is die troep die soehnle voor thuis levert ook niet, ik heb er nu al twee versleten in twee jaar en de derde was al onbruikbaar voor dit werk toen ik hem zag hangen in onze keuken . Dus dit is wel een aardige afwisseling.
We zullen zien hoe lang ie het volhoudt, maar ook ik ben helemaal om. Lekker snel een stabiele aflezing, grote cijfers en goed verlicht. Vooral de snelle aflezing vind ik echt ideaal. Je kan zo een maatbeker water in je kommen gieten en ziet vrijwel direct het juiste getal, dus niet eerst drie seconden wachten.
Het enige minpuntje is de afmeting. De vorige weegschaal schoof ik zo de la in tussen twee bussen meel, en deze heeft nu een ruime plek op het aanrecht veroverd...

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Bakmiep

Re: Weeglepel

Bericht door Bakmiep »

Bedankt Melinda, Raymonidas en Lekkermelig voor de uitgebreide uitleg. Het is me nu duidelijk. Dat zijn inderdaad belangrijke punten. Enigste minpuntje vind ik wel het formaat. Moet ik weer plek zoeken in mijn kast en ik heb onderhand al alle gaten en hoeken gebruikt. Op mijn aanrecht wil ik 'm niet blijvend hebben staan. Het is al heel wat dat ik er een keukenmachine op heb staan. [emoji1]
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door Levinebaktbrood »

Als aanvulling op de andere 'sprekers': deze weegschaal weegt gewoon goed. Ik heb nog een stuk of 8 andere, goedkopere, weegschalen (die worden vooral tijdens de workshops gebruikt), die veel gevoeliger zijn voor bijvoorbeeld bewegen, springen vaak tijdens het wegen opeens op een ander gewicht, zijn lastiger af te lezen, lastiger aan te zetten, springen niet op 0 terug als je hetgene wat je net gewogen hebt eraf haalt.

Heb zelfs gisteren een 2e besteld, kan nog niet voor mijn vakantie ^)^.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door raymonidas »

....toch wel bij pinearts..... :rofl2:
Laatst gewijzigd door Ballie op di 17 mar 2015, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote verwijderd. Het is niet nodig om het direct voorgaande bericht (volledig) te quoten...
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door lekkermelig »

Bakmiep schreef:Bedankt Melinda, Raymonidas en Lekkermelig voor de uitgebreide uitleg. Het is me nu duidelijk. Dat zijn inderdaad belangrijke punten. Enigste minpuntje vind ik wel het formaat. Moet ik weer plek zoeken in mijn kast en ik heb onderhand al alle gaten en hoeken gebruikt. Op mijn aanrecht wil ik 'm niet blijvend hebben staan. Het is al heel wat dat ik er een keukenmachine op heb staan. [emoji1]
Hoi,
Misschien dat ik een andere indruk achterliet maar, extreem groot is ie nou ook niet hoor, 25 x 20 x 10 cm. Dat past misschien wel ergens in een keukenkastje, maar het is niet zo extreem plat (1 cm) als mijn hopeloze soehnle die ik gewoon op mijn meelvoorraad in een la legde. Maar het gebruiksgemak is wel enorm veel beter, dus ga maar een mooi plekje zoeken :-)

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Bakmiep

Re: Weeglepel

Bericht door Bakmiep »

Hoi Wil. Ik ben al overstag hoor. Jullie andere argumenten vond ik belangrijker. Ik heb de weegschaal vanochtend besteld en ik heb ook al de track and trace code ontvangen. Komt morgen, dus heb ik vandaag nog even de tijd om een plekje te zoeken. :grin: ;)
Gebruikersavatar
miesje1959
Meesterbakker
Berichten: 1524
Lid geworden op: do 20 feb 2014, 18:20
Locatie: kop van Noord-Holland

Re: Weeglepel

Bericht door miesje1959 »

De weegschaal heb ik inmiddels binnen. In de gebruiksaanwijzing staat dat je de weegschaal moet kalibreren (ijken) met een gewicht van exact 5 kg.
Hebben jullie dat ook gedaan?
Ik heb niet eens een kalibratie gewicht van 5 kg en vraag me af of dit nodig is.
Astrid

Bear Teddy kneder - Manz oven 10/1 en Manz oven 30/2- Panasonic SD-2500WXE -
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door raymonidas »

In de gebruiksaanwijzing staat dat de kalibratie in de fabriek al gedaan is en niet nogmaals gedaan hoeft te worden. De puristen kunnen voor €90 een geijkt stalen gewicht van 5kg kopen en dan daarmee de KD8000 kalibreren. Vindt je het prettiger om te kalibreren met en RVS gewicht van 5kg, dan kost het tegen de €300,----
Nodig is het dus niet.
Laatst gewijzigd door Ballie op di 17 mar 2015, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote verwijderd. Het is niet nodig om het direct voorgaande bericht (volledig) te quoten...
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Gebruikersavatar
miesje1959
Meesterbakker
Berichten: 1524
Lid geworden op: do 20 feb 2014, 18:20
Locatie: kop van Noord-Holland

Re: Weeglepel

Bericht door miesje1959 »

Oké bedankt.
Astrid

Bear Teddy kneder - Manz oven 10/1 en Manz oven 30/2- Panasonic SD-2500WXE -
Gebruikersavatar
Bakmiep

Re: Weeglepel

Bericht door Bakmiep »

Mijn weegschaal is binnen. :crazy:
17496_10205990367056036_2215269334010250674_n.jpg
Raymonidas bedankt voor de tip. Ik heb je tip ook op Facebook geplaatst en naar aanleiding daarvan hebben inmiddels diverse broodbakkers de weegschaal besteld. Je kan wel provisie gaan vragen. :G

Zelf nog een pluspunt aan deze weegschaal ontdekt, namelijk dat het weegplateau eraf kan. Is toch makkelijker schoonmaken. Ik had er één met een vast glazen weegplateau die alleen in het midden vast zat, dus daar zat ruimte onder waar vuil onder kon komen en dat was altijd een gedoe om fatsoenlijk schoon te krijgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: Weeglepel

Bericht door Anna »

Veel plezier met de KD8000! Ik had Pinearts al een keer gemaild en toen zeiden ze inderdaad dat het de originele My Weigh was (staat hierboven ook al ergens). Toen ik de mijne wilde bestellen was de weegschaal opeens van hun website verdwenen. Dus toen maar bij de Duitsers gaan shoppen zoals Wil al schreef. Werd snel geleverd met adapter en al. Eindelijk een weegschaal die het goed doet :D
Gebruikersavatar
miesje1959
Meesterbakker
Berichten: 1524
Lid geworden op: do 20 feb 2014, 18:20
Locatie: kop van Noord-Holland

Re: Weeglepel

Bericht door miesje1959 »

Ik zie de weegschaal nog steeds staan https://www.pinearts.nl/index.php/catal ... /?q=kd8000

Het is inderdaad een heerlijke weegschaal, maar vind het een vreselijk lelijk ding. Nu vond ik dat op het plaatje al. Maar een goede weegschaal is zoveel waard.
Ben er heel blij mee
Astrid

Bear Teddy kneder - Manz oven 10/1 en Manz oven 30/2- Panasonic SD-2500WXE -
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel

Bericht door lekkermelig »

Haha,dat vind ik nou ook, maar ik vind mijn Rofco ook een vreselijk lelijk ding. Niemand snapt ook wat het is, totdat je er een plaat vol broodjes uit haalt, dan snappen ze het wel :-) En die weegschaal past nog wel in een kast, dat lukt met zo'n Rofco nou weer niet ^)^

Maar nuttig zijn ze allebei wel...

Eigenlijk vind ik mijn hele keuken best lelijk, maar het is niets vergeleken met de vorige. Die kon zo het museum in :rofl2:

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
miesje1959
Meesterbakker
Berichten: 1524
Lid geworden op: do 20 feb 2014, 18:20
Locatie: kop van Noord-Holland

Re: Weeglepel

Bericht door miesje1959 »

Ach, een museumkeuken heeft ook zo zijn charmes. De weegschaal staat hier ook in de kast, bovenop de Manz. Na het bakken rol ik het geheel zo de kast in, lekker makkelijk.
Astrid

Bear Teddy kneder - Manz oven 10/1 en Manz oven 30/2- Panasonic SD-2500WXE -
Gebruikersavatar
Mateo

MyWeigh KD8000 vraagje...

Bericht door Mateo »

Grappig dat er meer zijn met deze weegschaal.
Was mijn oude meer dan zat... ging steeds uit tijdens het wegen.

Dus toen gezocht naar één met een grote display en ruim weegplateau.
Zodat je de display goed kan lezen als je er een grote kom op hebt staan.

Wat op Amazon gezocht en vergeleken en kwam op deze.
En de volgende dag meteen in huis!

Afbeelding

Ik had dit forum niet geraadpleegd maar nu lees ik dat een heleboel hetzelfde apparaat gebruiken.
Dan is het vast geen miskoop :2th:

Anywayzzz... in de doos zitten een paar plastic dingetjes met de vorm van het display (zie ook foto).
Weet iemand waar ze voor zijn? Staat niks over vermeld in de handleiding en ze blijven ook niet zitten of zo.


Ben trouwens blij met het ding. Response tijd aangepast en hem op vijf minuten uitschakeltijd gezet.
En hij staat best wel cool op het aanrecht! :kwijl:
Gebruikersavatar
jasmon
Deegroller
Berichten: 303
Lid geworden op: ma 02 nov 2015, 20:51
Locatie: Baarn

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door jasmon »

Een bescherming voor je display?
Jan

-Rofco N5 kneder, SMEG CPF9IP oven, AEG CD710M combioven -
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door lekkermelig »

Ik heb die plastic dingen ook, liggen nu ergens onder in een la.
Maar ik kan me voorstellen dat het een bescherming van het display is. Als ie extreem veel gebruikt wordt (zoals bv bij Levine) vallen de gaten er na een tijdje in. Geen flauw idee of dat door slijtage komt of scherpe nagels of andere scherpe voorwerpen.
Het is trouwens een top weegschaal! Heb al drie andere versleten, en dit is de eerste die echt prettig werkt.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door raymonidas »

Dan kun je met je vieze vingers de knopjes bedienen. Bescherming dus.
Ik heb ze weggemikt.
De weegschaal blijft net zolang aanstaan tot ik hem weer uitzet.
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Gebruikersavatar
Majka
Chef stoffer en blik
Berichten: 20
Lid geworden op: do 13 okt 2016, 16:05

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door Majka »

Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een lepelweegschaal: de Aldi heeft ze vanaf zaterdag 5 november liggen voor €12,99 inclusief AAA batterijen. Merk CooKitt kitchen aid. Verdere details staan niet in de folder en heb via google over dit merk verder niets kunnen vinden. Heeft iemand ervaring met deze weeglepel?
Afbeelding
http://www.aldi.nl/aldi_digitale_lepelw ... 35545.html

Groet,
Majka
Gebruikersavatar
vermeulen-jc40
Chef stoffer en blik
Berichten: 9
Lid geworden op: di 04 mar 2014, 11:57

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door vermeulen-jc40 »

Gewoon kopen of anders naar een chinese site alibaba.com diverse handige zakweegschaaltje's voor tien euro en gratis verzending. De kerntemperatuurmeter is leuk echter de meter van ikea is uiterst handig door zijn losse voeler. Gebruik hem bij het broodbakken de uitlezing buiten de oven. Is ook handig bij het controleren van de oventemperatuur.
Gebruikersavatar
Troela
Deegkneder
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 02 nov 2016, 20:55
Locatie: Amsterdam

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door Troela »

Ik heb een weeglepel gekocht toen ik begon met bakken, maar na enige tijd toch ingeruild voor een mini weegschaal bij Duikelman (kookwinkel te Adam). Kan er gewoon een eierdopje op zetten om gist of zout in af te wegen zonder het gewiebel van de weeglepel.
Gebruikersavatar
Anne
Chef stoffer en blik
Berichten: 11
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 14:12

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door Anne »

Levine,

Je schreef in 2014 dat je de Escali keukenweegschaal goed vond. Is hij dat nu nog steeds? Zit er over na te denken die te kopen.

Ik had van de week een Soehne gekocht die was waardeloos. Als ik het product eraf haalde bleef er nog een gewicht staan en elke keer als ik het erop zette kreeg ik iets anders.

Verschil in prijs met bijv die de Lidl nu een aanbieding heeft is groot. Dus ik wil graag zeker weten dat die Escali echt goed is.
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door Rik59 »

Ik gebruik deze en is super... er zijn er meer hier die deze hebben..

https://www.breinler.com/compacte-digit ... -0-1g.html

Kan op lichtnet en batterij.. knoppen goed afgeschermd

Zie dat ie nu niet leverbaar is en misschien goed even te bellen wanneer/of hij weer komt mocht je belangstelling hebben..

Zag hem hier wel leverbaar versie 5 kg / 1 gr
https://nl.gearbest.com/digital-scales/ ... oodsDetail

Ik heb er wel een RVS-antislip voerbak bijgekocht deze is verkrijgbaar bij o.a. Intratuin.. scheelt met gladheid van de schaal en/of kom/bak

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rik59 op ma 16 dec 2019, 13:25, 2 keer totaal gewijzigd.
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door lekkermelig »

Ik heb de myweigh kd-8000. Die is behoorlijk groot, maar dat is ook juist wel fijn. Duidelijke display, staat stevig en met één batterij gaat ie jaren mee. Ik heb hiervoor meerdere andere weegschalen gehad, bv van Soehnle. Duur zat maar ik vond het meestal troep. Snel kapot of batterijen leeg, of een heel instabiel gewicht aangeven als je er net wat bijgedaan heb. Allemaal verleden tijd met de kd 8000. ER is ook een ander model, wat een ingebouwde precisieweegschaal heeft (de Maestro) maar die is 2 tientjes duurder en heb ik zelf nooit gebruikt. Staat al ik het goed heb ook bij Levine in haar workshopruimte.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door Vitamine C »

Gebruikersavatar
BakkerGerrit
Meesterbakker
Berichten: 1400
Lid geworden op: ma 02 okt 2017, 12:48
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Weeglepel/Weegschaal (was: Weeglepel)

Bericht door BakkerGerrit »

Vitamine C schreef: ma 16 dec 2019, 14:51 https://www.bol.com/nl/p/precisie-keuke ... HdEALw_wcB

Dit kan je bv ook gebruiken.
Ik gebruik ook zo'n drugsweegschaaltje naast mn "normale" weegschaal ;)
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Weeglepel/Weegschaal

Bericht door lekkermelig »

Dat is ook een prima idee. En eigenlijk veel makkelijker dan zo'n weeglepel.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Plaats reactie