- di 09 okt 2018, 17:14
Je wil een lekker broodje met desem gaan maken en stiefelt naar de koelkast.. of je bent al weken bezig en het lukt niet om je starter te maken.
Wat is er dan fijner als je een forumlid on de buurt weet waar je wat desem kunt halen.
Ook is het dan fijn als je niet van Maastricht naar Utrecht moet om dat beetje desem/starter
Ja leuk of fijn denken een aantal nu..
Er zullen wel wat regels moeten zijn denk ik en ik denk aan:
* Alleen vermelding van forumnaam en woonplaats in de forumlijst
* Alleen via PB de persoon voor je desem benaderen
* 50 gram desem / starter lijkt me een normale hoeveelheid
* Wees dankbaar en als de starter volkoren is en je wil eigenlijk een desem van bloem of rogge dan pas je het zelf toch makkelijk aan.
* Het zou kunnen dat om welke reden dan ook het forumlid niet reageert op jou desemaanvraag dan zou de beheerder van het Desemnet via PB benaderd kunnen worden die je dan voorziet van een telefoonnummer van het betreffende forumlid
* Er kunnen redenen zijn waarom de beheerder een forumlid geen telefoonnummer zou toekennen.. in dat geval wordt het forumlid benaderd of zijn / haar nummer beschikbaar mag worden gesteld.
Misschien zijn er nog meer ideeën of regels waar Het Desemnet aan zou moeten voldoen..
Misschien zou het Desemnet er niet moeten komen.. vertel.. waarom niet??
Indien desemnet er komt zullen jullie je op kunnen geven om mee te doen..
Wat is er dan fijner als je een forumlid on de buurt weet waar je wat desem kunt halen.
Ook is het dan fijn als je niet van Maastricht naar Utrecht moet om dat beetje desem/starter
Ja leuk of fijn denken een aantal nu..
Er zullen wel wat regels moeten zijn denk ik en ik denk aan:
* Alleen vermelding van forumnaam en woonplaats in de forumlijst
* Alleen via PB de persoon voor je desem benaderen
* 50 gram desem / starter lijkt me een normale hoeveelheid
* Wees dankbaar en als de starter volkoren is en je wil eigenlijk een desem van bloem of rogge dan pas je het zelf toch makkelijk aan.
* Het zou kunnen dat om welke reden dan ook het forumlid niet reageert op jou desemaanvraag dan zou de beheerder van het Desemnet via PB benaderd kunnen worden die je dan voorziet van een telefoonnummer van het betreffende forumlid
* Er kunnen redenen zijn waarom de beheerder een forumlid geen telefoonnummer zou toekennen.. in dat geval wordt het forumlid benaderd of zijn / haar nummer beschikbaar mag worden gesteld.
Misschien zijn er nog meer ideeën of regels waar Het Desemnet aan zou moeten voldoen..
Misschien zou het Desemnet er niet moeten komen.. vertel.. waarom niet??
Indien desemnet er komt zullen jullie je op kunnen geven om mee te doen..
Famag Grilletta IM 5
Pelgrim OSK 995
The sound of success is the ‘singing’ loaf
- the sound of crackling as the crust cools-
The song of fresh bread
De humor ligt op straat
Pelgrim OSK 995
The sound of success is the ‘singing’ loaf
- the sound of crackling as the crust cools-
The song of fresh bread
De humor ligt op straat