Ankarsrum aanbieding

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
EnileH
Stofhapper

Ankarsrum aanbieding

Bericht door EnileH »

Hoi allemaal!

Ik heb besloten dat ik een Ankarsrum aan wil schaffen. De prijs is echter nogal hoog.. Weten jullie of hier regelmatig aanbiedingen op komen? Ik heb opzich geen haast.
Ik zag op de website van kookpunt dat je er nu een gratis ice maker bij krijgt. Is dat een goede aanbieding of zijn er betere aanbiedingen op de machine/accessoires? De ijsmaker is een accessorie die ik er, op termijn, sowieso bij zou willen kopen.

Ik hoop dat jullie me een indicatie kunnen geven van eventuele aanbiedingen en hoeveel het dan kan schelen! Dat zou mij heel erg helpen! :D
lekkermelig
Beheerder
Contacteer:

Re: Ankarsrum aanbieding

Bericht door lekkermelig »

Volgens mij wordt er niet zoveel gestunt met Ankarsrum machines. Heel af en toe geven winkels zoals Oldenhof wel eens een algemene korting, zo las ik hier op het forum een keer dat iemand 100 euro korting gekregen had voor Black Friday. of met pasen 20% op allles Als je rondneust op amazon zie je ook wel dat er soms vijftig euro verschil zit tussen exact dezelfde machines, kwestie van de goede winkel uitkiezen.

Wat betreft die mooie icecream maker, daar ben ik niet zo van onder de indruk qua korting. Het ding kost dan 130 euro maar het is feitelijk gewoon een grote bak die je in de vriezer moet zetten voordat je ijs kan maken. Losse ijsmachines van een paar tientjes kunnen precies hetzelfde.

Er staat trouwens een vrijwel nieuwe op marktplaats te koop op dit moment.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Head02
Chef stoffer en blik

Re: Ankarsrum aanbieding

Bericht door Head02 »

Ik heb die van mij op MP gekocht. Was drie jaar oud en weinig gebruikt. Ik heb er 450 euro voor betaald. Daarnaast heb ik wel een nieuwe bijbehorende graanmolen gekocht.
Plaats reactie