Maxima 7 liter

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peetje
Deegkneder
Berichten: 137
Lid geworden op: di 15 apr 2014, 20:29

Maxima 7 liter

Bericht door Peetje »

Na eindeloos wachten heb ik eindelijk de Maxima spiraalkneedhaak kunnen kopen voor de Maxima 7 liter. Ik had geklaagd bij Maxima over tegenvallende resultaten en er werd teruggemaild dat er een spiraalkneedhaak zou komen. Nou die kwam ook, maar het duurde bijna een jaar! En ik moest hem ook zelf betalen! Maar nu het goede nieuws: het lijkt wel een verbetering. Weet niet of ik hem zou adviseren als je er nog geen een hebt (een maxima bedoel ik). maar als je een Maxima 7 liter hebt is het wat mij betreft wel de moeite de 35 euro uit te geven voor een spiraalkneedhaak.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Maxima 7 liter

Bericht door Ballie »

Een spiraalkneedhaak kan ik iedereen sowieso aanbevelen. Al is het alleen maar omdat 'ie het deeg naar beneden drukt in plaats van het omhoog te trekken.

Maar ook diegenen die nog twijfelen om een kneder te kopen kan ik een spiraalkneder van harte aanbevelen, van Maxima, of welk ander merk dan ook. Ik heb er destijds zelf over getwijfeld om 'm aan te schaffen, maar heb er geen seconde spijt van gehad. Al moest ik er in het begin wel weer even aan wennen om met een totaal andere kneder aan de gang te gaan. Werkt toch net ff anders. Maar wel fantastisch. Ik zou niet anders meer willen...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Plaats reactie