Spiraal deeghaak voor Kitchenaid Heavy Duty 4.8l

Voor alle vragen over planeetmengers, spiraalkneders en andere kneedapparatuur
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Espanjolles
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 sep 2015, 21:59

Spiraal deeghaak voor Kitchenaid Heavy Duty 4.8l

Bericht door Espanjolles »

Beste forum leden,

Ik lees al een aantal jaren mee op het forum maar nog nooit gepost (stiekem meegenieten van foto's van anderen.) Mijn hobby is bakken en bak al een aantal jaren brood (recepten van Levine). Hoe blij je soms kan worden van een mooi gebakken brood (dat ook nog eens heerlijk smaakt).
Ik heb echter nu toch hulp van jullie. Ik heb al die jaren mijn deeg gekneed met de hand, maar vanwege tijdgebrek (jonge kinderen) toch maar een kitchenaid HD 4.8l liter gekocht (ook voor de cakes). Nu zit er een C-haak bij maar ik vind die totaal niet goed kneden. Nu heb ik al op het forum hier gelezen over de superdoughook, maar voor ik hem aanschaf vraag ik me af of hij wel past in een 4.8l kom. Het is allemaal een beetje onduidelijk op de site. Ik heb ze al gemaild maar nog niets gehoord, dus begin me ook af te vragen of ze nog haken maken. Misschien hebben jullie een idee of een van de 3 (JP1, JP1A, JP2) deeghaken samen gaan met een 4.8l kom?
ik hoor graag van jullie.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Spiraal deeghaak voor Kitchenaid Heavy Duty 4.8l

Bericht door Levinebaktbrood »

Als je een KitchenAid hebt met een komlift dan passen de haken die je noemt. Het bedrijf is betrouwbaar.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Espanjolles
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 sep 2015, 21:59

Re: Spiraal deeghaak voor Kitchenaid Heavy Duty 4.8l

Bericht door Espanjolles »

Ok, bedankt voor het snelle antwoord. Ik neem aan dat alleen het materiaal verschillend is van de 3 verschillende "spiralen" en geen verschil in kneed resultaat geeft?

Bestellen dan maar! ;-)
Plaats reactie