Rofco B40 te koop op Marktplaats

Over ovens in alle soorten en maten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Melinda »

Voor de zoekenden onder ons: er zijn 2 Rocfo B40 ovens te koop aangeboden op Marktplaats.
En een rijskast.
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Ballie »

Ze vragen niet veel voor die ovens, maar er is wel aan geknutseld. Dat is denk ik wel iets om in de gaten te houden...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

Toen wij van de zomer bij Micha van Rofco waren, heeft hij ons gewaarschuwd voor het kopen van een B40. Deze zijn vaak niet voor hobbymatig gebruik, maar professioneel gebruik. Deze machines staan dan vaak veel te lang aan en zijn al te veel versleten om nog 2de hands te verkopen.
De machines in deze advertentie geven mij ook het gevoel al aardig veel gebruikt te zijn...

Dus net als Ballie het advies om het goed in de gaten te houden, wil je een bod gaan doen!
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

Ik had zelf interesse in deze Bear https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9421/3654986. Maar helaas gaan de biedingen toch aardig omhoog.
Hij komt uit 2008 en heeft in een restaurant gestaan...
Pff toch maar sparen voor een nieuwe, had zo gehoopt :oops: dat ik heel lief was geweest dit jaar en Sint of Santa mij zou verrassen :(
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Melinda »

@Ballie en @Marja, dank voor jullie aanvullingen/waarschuwingen.
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
PeterD
Opboller
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 02 sep 2013, 13:59

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door PeterD »

Ik heb inmiddels gemaild met wat vragen over de leeftijd, de staat (deurrubbers) en intensiteit van gebruik, maar nog niets vernomen. Ook heb ik geprobeerd te bellen, maar tot twee maal toe wordt er niet opgenomen.

Uit de foto's is niet heel veel op te maken, maar het is duidelijk dat ze gebruikt zijn. De prijs vind ik nog redelijk, maar als ze inderdaad intensief zijn gebruikt zal er best e.e.a. aan versleuteld moeten worden en dan zit je inclusief een ritje België al gauw aan de 1000 euro. Dat is nog steeds geen nieuwe, maar of je dan een betrouwbare machine bezit valt, wat mij betreft, te betwijfelen.

Wordt misschien vervolgd.
Peter

http://instagram.com/pmdanvers
Mixer: Kenwood KMC560, Maxima MSM10L, handen
Oven: Rofco B40
Als ik later groot ben, word ik bakker
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

Ben heel benieuwd Peter!!
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Ballie »

brood daar zit wat in schreef:Ik had zelf interesse in deze Bear https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9421/3654986. Maar helaas gaan de biedingen toch aardig omhoog.
Hij komt uit 2008 en heeft in een restaurant gestaan...(
Als je op dergelijke sites wilt bieden is het nooit erg slim om al meteen te gaan bieden, dan lopen de prijzen alleen maar hoger op. Je kunt het beste net voor het einde van een veiling gaan bieden. Dat geeft anderen minder kans om je te overtreffen. Houdt er alleen wel rekening mee dat de eindtijd na elk bod iets doorschuift.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door lekkermelig »

PeterD schreef:Ik heb inmiddels gemaild met wat vragen over de leeftijd, de staat (deurrubbers) en intensiteit van gebruik, maar nog niets vernomen. Ook heb ik geprobeerd te bellen, maar tot twee maal toe wordt er niet opgenomen.

Uit de foto's is niet heel veel op te maken, maar het is duidelijk dat ze gebruikt zijn. De prijs vind ik nog redelijk, maar als ze inderdaad intensief zijn gebruikt zal er best e.e.a. aan versleuteld moeten worden en dan zit je inclusief een ritje België al gauw aan de 1000 euro. Dat is nog steeds geen nieuwe, maar of je dan een betrouwbare machine bezit valt, wat mij betreft, te betwijfelen.

Wordt misschien vervolgd.
Ik heb al een B40, dus ik zal zelf niet gaan bieden. Ik ben een beetje verbaasd over de waarschuwingen van Rofco zelf. Volgens mij kan een Rofco best lang mee, ook al is ie erg vaak gebruikt. De constructie is nogal simpel, een soort metalen geisoleerde kast, een paar verwarmingsspiralen, thermostaat, rubbers en natuurlijk de stenen platen. Het lijkt me dat versleten onderdelen vrij makkelijk te vervangen zijn (met name de deurrubbers). Als je dan naar de nieuwprijs van een B40 kijkt (> 2000 euro) dan blijft het zelfs na reviseren een voordelige keus. Volgens mij heeft een van de forumleden ook een B20 laten opknappen in Belgie. Is wel even wat moeite natuurlijk, maar dan kan ie zeker weer even mee. Maar aan de foto's kan ik niet zien of er aan de ovens geknoeid is of dat ze er enorm lelijk uit zien. Maar ook een nieuwe Rofco ziet er na een maand al aardig gebruikt uit....
Als je voor design gaat moet je sowieso geen Rofco kopen, als je voor geweldige broden gaat natuurlijk wel.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door bakplaat »

Ballie schreef:
brood daar zit wat in schreef:Ik had zelf interesse in deze Bear https://www.bva-auctions.com/auction/lot/9421/3654986. Maar helaas gaan de biedingen toch aardig omhoog.
Hij komt uit 2008 en heeft in een restaurant gestaan...(
Als je op dergelijke sites wilt bieden is het nooit erg slim om al meteen te gaan bieden, dan lopen de prijzen alleen maar hoger op. Je kunt het beste net voor het einde van een veiling gaan bieden. Dat geeft anderen minder kans om je te overtreffen. Houdt er alleen wel rekening mee dat de eindtijd na elk bod iets doorschuift.
Nog een tip Marja voordat je op deze 'Bear' zou willen bieden:

Let er vooral op en wees je ervan overtuigd,dat de machine compleet is en het later je als je hem 'aan je broek hebt hangen'...
(zoals ze dat hier nog wel eens zeggen)...niet blijkt,dat er een van de accessoires (garde,klopper of deeghaak) ontbreekt.
Er wordt soms maar wat aangerommeld en ligt alles her en der verspreid.

Het zal dan haast onmogelijk zijn om er achteraf nog verhaal op te halen en zit je met dure extra kosten om het ontbrekende deel weer aan te vullen.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

Ballie schreef: Als je op dergelijke sites wilt bieden is het nooit erg slim om al meteen te gaan bieden, dan lopen de prijzen alleen maar hoger op. Je kunt het beste net voor het einde van een veiling gaan bieden. Dat geeft anderen minder kans om je te overtreffen. Houdt er alleen wel rekening mee dat de eindtijd na elk bod iets doorschuift.
Idd Ballie, ik snap ook nooit dat mensen al zo vroeg gaan bieden. Ik had gehoopt dat er maar weinig biedingen op zouden zijn haha.
bakplaat schreef: Let er vooral op en wees je ervan overtuigd,dat de machine compleet is en het later je als je hem 'aan je broek hebt hangen'...
(zoals ze dat hier nog wel eens zeggen)...niet blijkt,dat er een van de accessoires (garde,klopper of deeghaak) ontbreekt.
Er wordt soms maar wat aangerommeld en ligt alles her en der verspreid.

Het zal dan haast onmogelijk zijn om er achteraf nog verhaal op te halen en zit je met dure extra kosten om het ontbrekende deel weer aan te vullen.
Dank voor de tip Bakplaat. Er is mij al te hoog op geboden, onder de 100 had ik hem graag willen hebben nu niet meer...dan liever (heel) wat meer geld, maar zeker weten dat alles goed is.
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

lekkermelig schreef:
PeterD schreef:Ik heb inmiddels gemaild met wat vragen over de leeftijd, de staat (deurrubbers) en intensiteit van gebruik, maar nog niets vernomen. Ook heb ik geprobeerd te bellen, maar tot twee maal toe wordt er niet opgenomen.

Uit de foto's is niet heel veel op te maken, maar het is duidelijk dat ze gebruikt zijn. De prijs vind ik nog redelijk, maar als ze inderdaad intensief zijn gebruikt zal er best e.e.a. aan versleuteld moeten worden en dan zit je inclusief een ritje België al gauw aan de 1000 euro. Dat is nog steeds geen nieuwe, maar of je dan een betrouwbare machine bezit valt, wat mij betreft, te betwijfelen.

Wordt misschien vervolgd.
Ik heb al een B40, dus ik zal zelf niet gaan bieden. Ik ben een beetje verbaasd over de waarschuwingen van Rofco zelf. Volgens mij kan een Rofco best lang mee, ook al is ie erg vaak gebruikt. De constructie is nogal simpel, een soort metalen geisoleerde kast, een paar verwarmingsspiralen, thermostaat, rubbers en natuurlijk de stenen platen. Het lijkt me dat versleten onderdelen vrij makkelijk te vervangen zijn (met name de deurrubbers). Als je dan naar de nieuwprijs van een B40 kijkt (> 2000 euro) dan blijft het zelfs na reviseren een voordelige keus. Volgens mij heeft een van de forumleden ook een B20 laten opknappen in Belgie. Is wel even wat moeite natuurlijk, maar dan kan ie zeker weer even mee. Maar aan de foto's kan ik niet zien of er aan de ovens geknoeid is of dat ze er enorm lelijk uit zien. Maar ook een nieuwe Rofco ziet er na een maand al aardig gebruikt uit....
Als je voor design gaat moet je sowieso geen Rofco kopen, als je voor geweldige broden gaat natuurlijk wel.

Wil
Klopt Wil, dat was ik die een B20 op heeft laten knappen. Deze was slechts weinig gebruikt, maar al erg oud waardoor het eea aan vernieuwing toe was. Bij mij ging het om kleine dingen, zoals een lampje, het rubber en wat nieuwe bedrading en een nieuwe frontje omdat ze met de bedrading hadden zitten klooien. Mijn stenen zagen er nog super uit.
Ik weet niet precies op welke onderdelen Micha doelde, maar hij vertelde dat hij iemand met een B40 gehad had, die hem na wilde laten kijken. Dat ding had dag en nacht aangestaan in een bakkerij en daar moest zoveel aangedaan worden dat diegene echt bijna een nieuwe kon kopen.
Vandaar mijn waarschuwing.
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door lekkermelig »

Ah ja, dat is waar ook. Jij bent toen voor die B20 naar België geweest. Ik snap wel dat je geen afgetrapte B40 moet kopen, maar ik vroeg me gewoon hardop af wat dan de dure onderdelen voor een B40 zouden zijn. Volgens mij zijn de stenen platen flink aan de prijs, en misschien de verwarmingsspiralen. De kast zelf zal niet zo snel uit elkaar vallen, dus als het zo makkelijk te vervangen is, waar kan je je dan een buil aan vallen? Maar als ik dit verhaal zou hoor kan je er blijkbaar nog flinke kosten aan maken. Waarschijnlijk kan Micha een potentiële koper haarfijn uitleggen waar ie op moet letten. Maar misschien verkoopt ie liever een nieuwe :-)
En als ik naar deze aanbieding kijk lijkt het idd of deze uit een opgedoekte bakkerij komt.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
brood daar zit wat in
Meesterbakker
Berichten: 1855
Lid geworden op: do 21 jun 2012, 21:35
Locatie: Regio Utrecht

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door brood daar zit wat in »

lekkermelig schreef:Waarschijnlijk kan Micha een potentiële koper haarfijn uitleggen waar ie op moet letten. Maar misschien verkoopt ie liever een nieuwe :-)
En als ik naar deze aanbieding kijk lijkt het idd of deze uit een opgedoekte bakkerij komt.

Wil
Ik heb Micha 2 keer om advies gevraagd voor de aanschaf van een 2de hands. 1 keer ging het om een B30 die ook al een aantal jaar oud was en waar ze nog 1000 euro voor vroegen. Dat heeft Micha, aan de hand van de foto's afgeraden.
En 1 keer voor de B20 die ik nu heb en dat vond hij een mooi bedrag en stelde zelf voor om even langs hem te rijden (op z'n vrije zaterdag) zodat hij zeker wist dat ik met een goede Rofco naar huis ging. Hij vindt het super als je gaat bakken in een Rofco, heb niet de indruk dat hij perse een nieuwe wil verkopen. Z'n zaken lopen super goed...
Ik ben in elk geval fan van Rofco en Micha zijn hulpvaardigheid!

Jammer dat je niet op de site van MP je bod kan uitbrengen, ben benieuwd hoe de biedingen gaan ;)
Groet, Marja
Ook te volgen op Insta: bread_at_home_
_________________________________________________________________________________________________________
Kneder BW SM ~ Rofco B20 ~ Bear Teddy Varimixer
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Levinebaktbrood »

Ik heb geïnformeerd naar de rijskast en kreeg dit antwoord:

Er zit geen plaatje of sticker op maar de ovens komen uit 2007 dus volgens mij deze ook.
Zij komen uit een supermarkt die alles destijds nieuw had aangeschaft.
Hoe vaak hij gebruikt is weet ik echt niet want daar ben ik niet bij geweest.

Het is dus niet de eigenaar zelf die deze spullen verkoopt.

Ik ga er trouwens niks mee doen, maar was nieuwsgierig ^)^.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Ballie »

lekkermelig schreef:aan de foto's kan ik niet zien of er aan de ovens geknoeid is
Hmm, ik heb mij teveel laten leiden door wat er bij de omschrijving bij foto 1 staat.
Marktplaats schreef:Hoogte tussen bakvlakken aangepast naar professionele normen.
Nu blijkt dat ze deze tekst 1 op 1 hebben gekopieerd van de Rofco website. Daar staat exact hetzelfde.

Overigens denk ik niet dat de ovens volcontinu aan hebben gestaan. In een supermarkt wordt het meeste brood kant en klaar aangeleverd. Alleen de verschillende pizzabroodjes en stokbroden willen ze nog wel eens zelf afbakken, maar veel verder dan dat gaat 't meestal niet bij een supermarkt.

Als er mensen in geïnteresseerd zijn, zou ik proberen of je niet eerst kan komen kijken naar de oven, om dan ter plekke een beslissing te nemen.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Melinda »

Ballie schreef:
lekkermelig schreef:aan de foto's kan ik niet zien of er aan de ovens geknoeid is
Hmm, ik heb mij teveel laten leiden door wat er bij de omschrijving bij foto 1 staat.

Overigens denk ik niet dat de ovens volcontinu aan hebben gestaan. In een supermarkt wordt het meeste brood kant en klaar aangeleverd. Alleen de verschillende pizzabroodjes en stokbroden willen ze nog wel eens zelf afbakken, maar veel verder dan dat gaat 't meestal niet bij een supermarkt.

Als er mensen in geïnteresseerd zijn, zou ik proberen of je niet eerst kan komen kijken naar de oven, om dan ter plekke een beslissing te nemen.
Als ik dit allemaal lees, krijg ik ook die indruk, Ballie.
Het is zeker een goed idee om die ovens eerst van dichtbij te bekijken. De verkoper zou weleens geen idee kunnen hebben van wat hij verkoopt. ;)
Maar als alles prima in orde is, is een prijs van 750 heel aardig.
En anders kan een telefoontje naar Micha verhelderend zijn, hij zal toch weten aan wie hij die Rofco's verkocht heeft.
Had ik nou plek, dan was die rijskast ook wel aardig geweest. :mrgreen:
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Ballie »

Behalve de plek, is het toch nog wel een aardig bedrag dat je maar even moet kunnen missen.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Melinda »

Daar heb je gelijk in, Ballie. Ik denk dat ik dan eerder voor een grotere kneder zou kiezen.
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door lekkermelig »

Melinda schreef:Daar heb je gelijk in, Ballie. Ik denk dat ik dan eerder voor een grotere kneder zou kiezen.
Ja, ik zou ook eerder voor een grote kneder kiezen :G Maar dat komt omdat ik al een B40 heb...
Het is inderdaad een hoop geld voor een oven, maar als je een grote oven zoekt, en als het apparaat nog netjes werkt is het voor een B40 weer vrij weinig.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
cisje
Chef stoffer en blik
Berichten: 21
Lid geworden op: za 19 jan 2013, 13:24

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door cisje »

Toen ik nog op de bakkerij in de supermarkt werkte stond mijn oven daar de hele dag te draaien. Starte automatisch op om vijf uur en ging pas uit rond zeven uur 's avonds. Ik kan niet zeggen dat de oven veel leeg stond. Alleen na vier uur 's middags stond hij soms leeg. Dat zijn veel "productie" uren.
Gebruikersavatar
ronnievk

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door ronnievk »

Ha ha, grappig om dit topic nu te lezen. Voor degenen die zich afvragen waar de oven (hij verkocht er maar een van de twee) en de rijskast uiteindelijk heen zijn gegaan: die staan nu bij mij op zolder. Nieuwe deurrubbers zijn door de verkoper keurig nagezonden en de stenen heb ik omgedraaid en waren zo weer volledig vlak en redelijk toonbaar. Ik heb er zelf een nieuwe ventilator ingezet.
Gebruikersavatar
Melinda
Meesterbakker
Berichten: 2269
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 17:29
Locatie: Soest

Re: Rofco B40 te koop op Marktplaats

Bericht door Melinda »

Wat leuk Ronnievk. Ik neem tenminste aan dat ze geen stof staan te vangen op de zolder, maar dat je daar je "bakkerij" hebt?! :G
Kneders: Bear Teddy Varimixer | Rofco N15 | KitchenAid KSM 7580 | Ovens: Rofco B40 | Miele Heteluchtoven
:-) Mijn foto's
Plaats reactie