ONZE OVEN

Over ovens in alle soorten en maten
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

ONZE OVEN

Bericht door bakplaat »

Begin juni 2010 hebben we een nieuwe keuken gekregen.Nou ja gekregen... :D,

https://picasaweb.google.com/bakfotos/K ... directlink

En na diverse aanbevelingen voor de Rofco oven (oa.ook door leden van het oude forum) Hebben we toch onze keuze laten vallen op de ARISTON-HOTPOINT Oven/Fornuis Op de foto is hij net geplaatst.

Afbeelding
We hebben de keuze voor de Rocfo toch maar niet gedaan,omdat ook mede namens mijn vrouw,een oven meer moet kunnen dan alleen bakken en hebben nu dan een oven met heteluchtstand,grill/draaispit etc. complete beschrijving hieronder:

http://www.hotpoint.nl/product_h/Fornui ... 53680NL.do

De breedte is 90 cm en de nuttige breedte 60 cm.Heb er later bij een horecagroothandel nog eens twee bakplaten bijbesteld.Na enkele proefbaksels en nauwlettend temperaturen en baktijden in de gaten gehouden te hebben,was ik er spoedig aan gewend.
Kortom...Deze oven voldoet uitstekend aan de door ons gestelde eisen en verwachtingen. :2th:
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Ray
Deegkneder
Berichten: 137
Lid geworden op: za 05 okt 2013, 03:00
Locatie: Zuid Holland

Re: ONZE OVEN

Bericht door Ray »

Prachtig keukentje hebben jullie daar Cor, het ziet er praktisch uit :2th:
Gebruikersavatar
Edwin de Boer

Re: ONZE OVEN

Bericht door Edwin de Boer »

Ziet er goed uit Cor! Mooie werkplek :2th:
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: ONZE OVEN

Bericht door bakplaat »

Nadat we de ruim drie jaar geleden (juni 2010) deze keuken hebben laten plaatsen,mag ik wel zeggen dat we er nog steeds heel tevreden mee zijn en ook zeker wat de oven/fornuis betreft is het echt een goede keuze gebleken. :2th:
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Plaats reactie