Figarodt is ook weer terug

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Figarodt

Figarodt is ook weer terug

Bericht door Figarodt »

Enen (opnieuw) voorstellen. Mijn forum naam is en was Figarodt. Toen ik het berichtje kreeg dat BW er mee ophield schrok ik wel even en dacht ' wat jammer'. Ik zie hier gelukkig heel wat bekende namen. Van BWheb ik veel geleerd. Al enige jaren wordt er bij ons geen brood meer gekocht, ik bak een keer per week voor de hele week en vries alles dan in. Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd niet erg actief was op BW omdat ik er inmiddels een nieuwe hobby bij heb, n.l. Taartdecoratie. Ik zit dan ook op het 'De leukste Taarten maak je zelf' forum en ben daar actief. Het is hoog tijd weer wat meer aandacht aan ons dagelijks brood te schenken. Nu zijn we dus echt weer internationaal, ik woon in Israel.
Gebruikersavatar
steenbakkertje
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:20

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door steenbakkertje »

Leuk dat je er weer bij bent ? Ik had je ook gevonden bij de taarten want die Nick name figarodt (dat was toch de naam van de nu overleden poes/kat) is toch wel uniek.
Denk overigens dat het niet verkeerd is om af en toe een taartje te showen op dit forum.

Was ook met de taarten aan de slag geweest maar dat is te lekker en niet goed voor moi ( db2) .
Bak met een Rofco B20 (electrische steenoven) en met de hulp van een spiraaldeegkneder.
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door gipskruit »

He leuk dat je dit ook hebt gevonden welkom Figarodt(dieuwke).
Ja je moet hier ook eens een van je taarten laten zien.Het hoeft toch niet alleen brood te zijn? Dacht ik ;B

Groetjes Gipskruit (Marieke)
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom, leuk dat je er ook bij bent. Natuurlijk "moet" je af en toe ook je taarten laten zien :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door bakplaat »

Hallo Dieuwke ,ook een bekende van het vorige forum :roll: Je kent me vast nog wel van het vorige.Ik wens je veel plezier met al je bezoeken hier op het nieuwe forum.
Groetjes Cor.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Figarodt

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door Figarodt »

Wat een warm welkom, echt gezellig. Het is ook leuk dat ik van tijd een taartje mag laten zien.
Verder kwam ik nog iemand tenen die taarten decoreert als hobby. Ik maak meestal ook geen taarten in opdaracht alhoewel ik wel een idee heb hoe je dat moet berekenen. Het is meestal voor familie en vrienden, voor volwassenen is dat meestal veel leuker dan nog een cadeautje.
Ook zullen jullie moeten wennen aan mijn typefouten. Ik gebruik een nogal eigenwijze iPad.
Gebruikersavatar
Figarodt

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door Figarodt »

steenbakkertje schreef:Leuk dat je er weer bij bent ? Ik had je ook gevonden bij de taarten want die Nick name figarodt (dat was toch de naam van de nu overleden poes/kat) is toch wel uniek.
Denk overigens dat het niet verkeerd is om af en toe een taartje te showen op dit forum.

Was ook met de taarten aan de slag geweest maar dat is te lekker en niet goed voor moi ( db2) .
Watvheb je een goed geheugen. Onze kat die 19 ½ is geworden heette idd Figaro, dt zijn mijn initialen, de naam Figaro is zwaar bezet op het internet.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Figarodt is ook weer terug

Bericht door Ballie »

Ook van mij een hartelijk welkom hier op 't forum. 't Is nog allemaal in ontwikkeling dus blijf terugkomen om 't te zien ontstaan.

En ehm... Typevaudten? Welke typevaudten? :lol:
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten