Simoneannemone

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
simoneannemone

Simoneannemone

Bericht door simoneannemone »

Vandaag zag ik op Facebook dat er een nieuwe broodbakkersforum is. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig en meld ik me aan.

Mijn naam is Saskia, op diverse forums bekend als Simoneannemone. Ik bak heel graag brood en vind het leuk om recepten uit te proberen.
Meestal maak ik het deeg in mijn broodbakmachine (panasonic 255) en bak ik het af in de oven.

Omdat ik niet zo heel graag eten kookte maar mijn gezin toch graag wat meer afwisselende maaltijden wilde gaan voorzetten ben ik begin november het Kookforum begonnen. En ik moet zeggen dat dat goed helpt om het koken weer leuk te vinden.

Ik hoop dat dit forum me ook inspireert om nog meer te gaan bakken.

Saskia
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Simoneannemone

Bericht door Bakkersdochter »

Ik was benieuwd op welke fora je dan nog meer actief bent. Misschien dat je een linkje in je berichtje kunt zetten naar je kookforum. Zijn vast wel liefhebbers voor. :G. Ik ben zelf ook niet zo'n keukenprinses. Althans ik kan het wel, maar met 2 sportende kinderen is het altijd spitsuur rond etenstijd, en vind ik er ook niet altijd zoveel aan... en heb ik in iets ingewikkelds of iets nieuws ook niet altijd zin. ^)^
Gebruikersavatar
simoneannemone

Re: Simoneannemone

Bericht door simoneannemone »

Precies om die reden zijn er veel leden lid van ons forum :)
Ik weet niet of ik het hier neer mag zetten (zoniet dan mag het weer verwijderd worden) maar de link naar het forum is www.kookforum.yourbb.nl

Saskia
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Simoneannemone

Bericht door Bakkersdochter »

Dat weet ik ook niet :D, Ik moet me registreren om wat meer op het forum te kunnen zien. Maar ik zag wel je startdatum, en je bent ook pas een maand met je forum bezig. Goed zeg. Veel succes en wie weet heb je er binnenkort een paar nieuwe leden bij.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Simoneannemone

Bericht door Ballie »

Geen enkel probleem hoor, dit moet gewoon kunnen. Zolang er maar geen commerciële berichten worden geplaatst. Die worden onherroepelijk verwijderd.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Simoneannemone

Bericht door gipskruit »

Welkom Saskia op dit forum,ga ook eens kijken op dat "food"forum heb ook vaak weinig zin om te koken dus...wie weet krijg ik inspiratie
Gesloten