Wie ben ik

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Jaan
Chef stoffer en blik
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 dec 2011, 13:53

Wie ben ik

Bericht door Jaan »

Wilbakgraag op het vorige forum bekend als Jaan. Ooit begonnen voor de lol met een Aldi bbm, die na het forum gevonden te hebben een paar maanden later verdween voor een Panasonic. Intussen staan er 2 en ook 2 kneedmachines. (Dit is allemaal gekomen door het vele verhuizen) Wij zijn pas opa en oma geworden van een prachtige kleinzoon en door alle omstandigheden die daar bij horen ( en nog wat andere familie die geholpen moet worden) is er al een poosje weinig of geen tijd om te bakken.
Tot mijn schande zelfs regelmatig brood gekocht (brr). Maar als ontspanning 's avonds altijd even het forum "op" en dus heel blij dat er weer een nieuw is en allemaal bekende mensen. :G
In 2012 hoop ik het bakken weer op te pakken. Wordt hoog tijd dat ik eens wat uit al die boeken ga maken ipv alleen afstoffen :oops:
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Wie ben ik

Bericht door bakplaat »

Leuk Wil...dat je ook de weg gevonden hebt naar het nieuwe forum.Dan moeten we nog wel even wennen aan je nieuwe naam Wilbakgraag.Ook hartelijk welkom hier. :roll: En...Oma en Opa ook nog hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige kleinzoon. :2th:
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
Lauralijn

Re: Wie ben ik

Bericht door Lauralijn »

Hai Wil, leuk je hier te zien; dat is alweer een tijdje geleden!
Gefeliciteerd met het eerste kleinkind! Benieuwd of hij straks je broden ook lekker vindt :G

Enne, brood kopen is niet zo'n ramp, hoor, de bakkers moeten ook hen centen verdienen!
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie ben ik

Bericht door Ballie »

Hallo Wil, (is dat je naam?),

Allereerst natuurlijk welkom hier op het forum. Ik hoop dat je het hier net zo naar je zin zult hebben als op BW. Met brood kopen is niets mis hoor. Ook voor mij is bakken slechts een hobby, en wordt ons dagelijks brood vooralsnog gewoon gekocht bij de supermarkt. En het zelf bakken is momenteel alleen nog voorbehouden voor broodjes en speciale broden, zoals een rozijnen/kaneelbrood op zijn tijd. Maar ook worstenbrood (niet te verwarren met saucijzenbrood) mag ik graag maken.

Veel plezier hier...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Wie ben ik

Bericht door gipskruit »

Welkom wibakgraag(jaan) oooo wat zal ik moeten wennen aan al die nieuwe namen van oude forumleden,hoop dat het went.
Gr Gipskruit
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Wie ben ik

Bericht door gipskruit »

ooo zie nou...nu begin ik te denken er was toch nog een Wil...op het oude forum.Volgens mij heb ik jullie al eens doorelkaar gehaald.Nu moet ik wel even goed opletten.Het word me nu te :shock: (draaierig.)
Gebruikersavatar
Jaan
Chef stoffer en blik
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 dec 2011, 13:53

Re: Wie ben ik

Bericht door Jaan »

Nou Marieke dat kan ik me voorstellen, maar ik was gisteren zo blij dat ik dit forum gevonden had dat ik gelijk als een dolle stier mijn gegevens "verkeerd" in gevuld had. Het is inmiddels verholpen en vanaf nu ga ik weer gewoon als Jaan verder :2th: .
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Wie ben ik

Bericht door gipskruit »

Pufffff ,gelukkig :G ,dat scheelt weer, mijn geheugen is soms een gatenkaas.En namen vind ik zowiezo moeilijk.hahaha
Kan me voorstellen dat je ook happy was na het vinden van dit forum(dat het weer verder "doorgezet"werd).
Ik ook .
Je had het over het verhuizen,was jij diegene die toen een nieuw huis had en weer terug ging naar haar oude huis?Of was dat nou weer iemand anders ;S
Alsnog Gefeliciteerd met je kleinzoon.

Nou ,Gr Gipskruit /Marieke
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Wie ben ik

Bericht door Bakkersdochter »

He Jaan,

ik had op BW nog net je berichtje onderschept waarin je je afvroeg waarom het forum ging stoppen. Heb er nog op geantwoord, maar het werd verwijderd. Ben blij dat je dit forum desondanks gevonden hebt.

groetjes en hopelijk kom je toch weer aan bakken toe.
Gebruikersavatar
Jaan
Chef stoffer en blik
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 19 dec 2011, 13:53

Re: Wie ben ik

Bericht door Jaan »

Allemaal bedankt voor het welkom, ja Ballie mijn echte naam is Wil en ja Marieke ik ben degene die op een gegeven moment zo ongeveer niet meer wist waar ik woonde :G. Maar zit nu al bijna weer 2 jaar in dit huis en ga nooit meer verhuizen, als mijn man het ooit nog op zijn heupen krijgt pak ik z'n koffer wel en blijf ik lekker zitten, maar die neigingen zijn denk ik wel over nu. ;)
Gesloten