Wie is Valeria 1966

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
valeria1966

Wie is Valeria 1966

Bericht door valeria1966 »

Nou Valeria dus ;) Ik ben bijna 46 jaar jong en kwam af en toe even kijken op BW maar tot mijn verbazing kon ik die dus vanavond niet vinden ook niet via een linkje van Arden.

Jaren geleden lid geworden van BW en altijd heel veel ervan opgestoken en vanmorgen heb ik de witte bollen van Lida gemaakt en ik dacht bij mezelf zou ze ook wel de helft kleiner willen maken dus eens zien wat dan te vinden is op het BW?

Ehm...niet dus want het is weg begrijp ik uit alle voorstellen hier op dit forumgedeelte.

Ik heb ook altijd wel een beetje nog Arden/Levina gevolgt maar niet heel vaak.

Ik ben altijd wel een beetje blijven bakken maar nooit meer zoveel als toen ik op het BW huisde. Ik begon met een AFK en die erd al snel een panasonic SD-253 en die heb ik nog steeds en het trouwe baasje wordt zo af en toe nog gebruikt.

Ik maak graag focaccia broden volgens een recept van jennie shapter en die witte bollen van lida zijn ook altijd lekker en makkelijk en de gevulde koeken recept van Cor/bakplaat heb ik ook nog altijd en die worden zeker zo af en toe gebakken dus nog een verlaat heel erg bedankt daarvoor.

Verder bak ik regelmatig glutenvrij voor mijn schoonmoeder en vandaag een ontbijtkoek voor haar gemaakt en waarschijnlijk morgen of overmorgen ga ik ook een paar bierbroden (GV uiteraard) bakken.

Het zelf bakken is dus nooit helemaal weg geweest en langzamerhand komt het ook weer terug. Soms neemt het leven gewoon teveel van je tijd weg die je anders gebruikt voor je hobbies maar nu ik weer een beetje in wat langzamer water kom ga ik het weer heerlijk op pakken :2th: Dus vandaar dat ik dacht ik meld me hier aan. Ik zag veel bekende namen al voorbij komen en ik verwacht niet dat mensen mij nog herkennen maar dat hoeft niet hoor jullie leren me wel kennen doordat ik vanzelf wel met heel veel vragen ga komen ;)
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door Ballie »

Hallo Valeria,

In elk geval welkom hier op het forum.

BW is inderdaad half december gestopt, een aantal leden van BW hebben hun weg naar dit forum al kunnen vinden, en dat aantal is nog steeds groeiende.

Je hoeft geen hele actieve bakker te zijn om toch op dit forum rond te mogen hangen. Ons doel is toch om informatie te verzamelen en vooral weer door te geven. Het forum is misschien (nog) niet zo goed gevuld als BW was. Maar daar wordt aan gewerkt, zoals je zult zien wanneer je over het forum zwerft.

In elk geval veel plezier op dit forum...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door Bakkersdochter »

He Valeria,

Ik ken je nog wel hoor. We hebben tijdens BW-forum wel mailcontact gehad. Leuk dat je hier ook bent. Ik bak ook niet meer elke dag. Gewoon als ik er zin in heb. En met dit leuke forum kriebelt het wel steeds meer.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Valeria ^)^. Goed te lezen dat je de weg naar dit nieuwe forum hebt gevonden.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door bakplaat »

Van mij ook hartelijk welkom Valeria op het ''nieuwe'' forum. ;)
en de gevulde koeken recept van Cor/bakplaat heb ik ook nog altijd en die worden zeker zo af en toe gebakken dus nog een verlaat heel erg bedankt daarvoor
Leuk te lezen dat je ook nog regelmatig de gevulde koeken van mijn recept bakt.

Afbeelding
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gebruikersavatar
valeria1966

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door valeria1966 »

Hoi bedankt voor het warme welkom en ja die gevulde koeken Cor...mjum....krijg meteen zin om ze te maken :2th: Ja we hadden inderdaad toen nog wel zo contact he "bakkersdochter" :D En toen ook eigenlijk al niet zo tevreden over het modereren van BW maar leuk dat je me herinnert :)

Zal mijn best doen ballie om ook mijn inbreng te tonen ook al is die niet zo groot want ik ben toch wel iemand die iets graag uitprobeert maar het dan wel daarbij laat tenzij het een hit is ;)

En arden/levine ik bewonder je, echt waar en dat is niet om te slijmen maar ik vind het echt geweldig dat je nog altijd je blog hebt en altijd trouw bent blijven posten en bakken echt super want ik snuffel nog wel weer wat rond op je blog hoor alleen ben ik zo een stille lezer ;B soms geen idee ook wat te zeggen, anders dan anderen al doen.

Op naar het forum want ik wil een aantal dingetjes weten en even zien of ik het kan vinden :2th:
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door Ballie »

Zoals ik al zei, je hoeft niet superactief te zijn om toch plezier aan dit forum te beleven. Zolang je kunt vinden wat je zoekt, en zolang je vragen beantwoord worden, moet het goed komen. Als zul je misschien niet op al je vragen een antwoord krijgen. (Wij weten immers ook niet alles ;))

Nogmaals heel veel plezier hier op het forum.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
valeria1966

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door valeria1966 »

Ballie schreef:(Wij weten immers ook niet alles ;))

Nogmaals heel veel plezier hier op het forum.
Maar wel heel veel :2th: dank :)
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Wie is Valeria 1966

Bericht door Levinebaktbrood »

valeria1966 schreef: En arden/levine ik bewonder je, echt waar en dat is niet om te slijmen maar ik vind het echt geweldig dat je nog altijd je blog hebt en altijd trouw bent blijven posten en bakken echt super want ik snuffel nog wel weer wat rond op je blog hoor alleen ben ik zo een stille lezer ;B soms geen idee ook wat te zeggen, anders dan anderen al doen.
Bedankt voor de complimenten Valerie :G. Ik schrijf nog altijd met veel plezier, zowel als op mijn blog, facebookpagina en nu ook dit forum!
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gesloten