Even voorstellen...

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
Rachel

Even voorstellen...

Bericht door Rachel »

Hallo, mijn naam is Rachel en ik bak al jaren taarten, marsepeinen taarten, cc's en koekjes. Sinds anderhalve maand ben ik echter zwaar verslaafd aan brood bakken. Had het eigenlijk nooit eerder gedaan (behalve wat halfslachtige pogingen) maar nu kan ik aan niets anders meer denken :-) De reden dat ik ben gaan bakken is dat de mensen om mij heen de taarten etc een beetje beu waren: als je toch zo graag in die keuken staat maak dan eens iets dat we toch 'moeten' eten... Brood ofzo?! Ik maak elke dag minstens twee recepten van de site van Levine. Je kan dus zeggen dat ik alles heb geleerd en alles wat ik weet en kan op dit moment dankzij haar en haar site is. Mijn familie en ik zijn haar zeer dankbaar!
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Even voorstellen...

Bericht door Bakkersdochter »

Welkom Rachel, klinkt als mij een jaar of 6-7 geleden. Alleen bakte ik toen 1x per dag brood.
Inspirerend blog he, dat van Levine. Leuk dat je zo enthousiast bent. Ik hoop dat je het ook leuk om foto's van je baksels te maken.... ik vergeet het nog wel eens, maar het spreekt wel meteen tot de verbeelding.
Gebruikersavatar
Rachel

Re: Even voorstellen...

Bericht door Rachel »

Dank je voor je 'welkom' :-) Ja, Levine heeft een mooie site. Ik heb nog geen misbaksels gehad en ben steeds weer verbaasd over hoe perfect het de oven uitkomt. Alles klopt op haar blog: de ingredienten, baktijden, temperatuur en de uitgebreide uitleg plus foto's maken het voor beginnend en meer ervaren bakkers een mooie en zeer waardevolle site :-)

Ik las net in jouw introductie dat je glutenvrij brood maakt. Ik ben zeer geinteresseerd in je recepten. Staan ze misschien ook op deze site? Ik heb vanmiddag een kant en klare mix gekocht voor glutenvrij brood (niks tegen Levine zeggen hahah) en ben benieuwd of dat te pruimen is...

Fotograferen is mijn eerste liefde dus JA, ik heb van alles wat ik bak foto's van de voorkant, achterkant, zijkant, bovenkant én binnenkant ;-) Ik zal gauw posten!

Overbodige quote verwijderd. Wanneer je op een direct voorgaand bericht reageerd, hoef je niet te quoten. In andere gevallen graag alleen quoten wat van toepassing is...
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Levinebaktbrood »

Tsja, dat lees ik natuurlijk gewoon, Bakkersdochter hoeft helemaal niets tegen me te zeggen :rofl2:

Leuk dat je je ook geregistreerd hebt. Welkom :G.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Rachel

Re: Even voorstellen...

Bericht door Rachel »

Bedankt, Levine :-)
Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt (gehad)!

Overbodige quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Chelle

Re: Even voorstellen...

Bericht door Chelle »

Welkom Rachel :G
Gebruikersavatar
Rachel

Re: Even voorstellen...

Bericht door Rachel »

Bedankt, Chelle :-)

Overbodige quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Ballie »

Welkom op dit forum Rachel...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Rachel

Re: Even voorstellen...

Bericht door Rachel »

bedankt! Nu nog het plaatsen van die foto's onder de knie krijgen ;-)

Overbodige quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Ballie »

Gaat vast lukken Rachel. Nog een extra fotosite waar ik nog niet aan had gedacht, is flickr.com, Ook daar kun je eens kijken.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten