Even voorstellen

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
anniep

Even voorstellen

Bericht door anniep »

"Doe eens sociaal en stel je even voor", staat in het -wie ben ik- forum te lezen. Nou vooruit dan maar :-)))))))))))))))))). Gewoon even een beetje gekkigheid. Als ik smile's aanklik krijg ik op mijn scherm :P. Wat krijgen jullie op je scherm te zien als dit berichtje binnenkomt?, ben niet zo bekend met smile's. Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Anniep, getrouwd, inmiddels (helaas) toch wel een dikke 50 plusser met kinders, kleinkinders en teveel hobby's. Het liefst zou ik de hele dag taarten bakken en eigenlijk ook opeten, maar ja, het gewicht. Dus bak ik brood. Ook een leuke bezigheid. Ik ben al enige tijd lid van dit forum, veel gelezen maar nog nooit mezelf voorgesteld of actief aan deelgenomen. Zal eerst de help site eens goed doorlezen voor ik vragen ga stellen. Dat alleen al is een hele klus. Groetjes, Anniep.
Gebruikersavatar
anniep

Re: Even voorstellen

Bericht door anniep »

Inmiddels zie ik bij mijn getikte " :P " ballonnetjes met vrolijke gezichtjes staan, dus ik weet hoe de smilies werken.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Anniep :G en gewoon vragen stellen als je iets wilt weten!
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Chelle

Re: Even voorstellen

Bericht door Chelle »

Welkom op 't forum :2th:
Gebruikersavatar
CJ-Petra
Meesterbakker
Berichten: 1250
Lid geworden op: za 17 dec 2011, 11:22
Locatie: Bommelerwaard

Re: Even voorstellen

Bericht door CJ-Petra »

Hallo Anniep,

Welkom hier op broodnodig! :G
Grtzz Petra

Rofco B20 | Panasonic SD-255 | Kenwood KMC560
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Even voorstellen

Bericht door Bakkersdochter »

Hoi Anniep, leuk dat je je voorstelt. In het venster waar je bericht schrijft krijg je inderdaad een code te zien, die in het echte bericht wordt omgezet in smileys. Nou zo zie je maar weer, soms ontdek je je eigen antwoorden op vragen, en soms ook niet. Dan moet je ze gewoon stellen. Een berichtje maken is nu gelukt, dus dat vormt ook geen beletsel meer.
Veel plezier hier. :2th:
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Ballie »

Ook van mij een hartelijk welkom.

Zoals de anderen voor mij al aangeven, krijg je tijdens het typen van een bericht, de smileys als een code te zien. Wil je tussendoor zien hoe het er uit komt te zien, dan kun je op "Voorbeeld", klikken, in plaats van op ""Bevestig. Je krijgt dan het opgemaakte bericht te zien, inclusief de smilies, zonder dat het meteen al geplaatst wordt. Je kunt dan nog van alles veranderen zonder dat een ander het bericht al kan zien...

Voor de rest. Veel (bak)plezier...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gesloten