Daar ben ik weer...

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giessie
Chef stoffer en blik
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 16:58

Daar ben ik weer...

Bericht door Giessie »

Hallo forum leden,

Een paar jaar geleden was ik hier ook al op het forum. In die tijd was ik behoorlijk fanatiek met het maken van Spelt brood en uiteindelijk heb ik mijn eigen speltbrood recept weten te ontwikkelen.
In die periode maakte ik de speltbroden zelf omdat het toen amper in de winkel verkrijgbaar was. Dat is vandaag de dag wel anders.

Bakken doe ik nog steeds, alleen niet zo veel meer. Ik ben meer bezig met koken van lekkere gerechten.

De reden dat ik nu weer op het forum gekomen ben is dat ik mijn bear teddy wil gaan verkopen/ruilen voor een keukenmachine.

Als eerste wil ik informatie verzamelen (o.a. op dit forum) wat een goede multifunctionele keukenmachine is. Naast de gebruikelijke zaken die de meeste keukenmachines kunnen moet hij ook ijs kunnen maken en worsten kunnen draaien (Gehaktmolen).

Maar mochten er geïnteresseerden zijn in de Teddy, laat maar weten.

Groeten Jeroen
Enne het voelt goed om weer terug te zijn. :D
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4005
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Daar ben ik weer...

Bericht door lekkermelig »

Welkom terug.

Om je Bear aan te bieden hebben we hier een speciale categorie "Aangeboden".
Vragen over kneedmachines kan je stellen in de categorie "Kneedmachines". Nou is een multifunctionele keukenmachine niet meteen een goede kneder, en zijn er maar heel weinig goede kneders die ook nog andere dingen kunnen, maar je kan allicht je vraag in die categorie stellen. In de categorie dure keukenmachines zijn er heel wat die al die kunstjes wel kunnen, te denken valt aan Kitchenaid en Kenwood.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Giessie
Chef stoffer en blik
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 16:58

Re: Daar ben ik weer...

Bericht door Giessie »

Hoi Wil,

Dank je voor de tips, ik ga hem zeker bij de categorie Aangeboden zetten.

Qua keukenmachine zit ik inderdaad aan de Kenwood Major te denken. De kichtenAid vind iets te veel uiterlijk/design en minder kwaliteit om het zo maar te zeggen (niets persoonlijks voor de personen die een KitchenAid hebben).

Gr Jeroen
Gebruikersavatar
Giessie
Chef stoffer en blik
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 16:58

Re: Daar ben ik weer...

Bericht door Giessie »

De Bear staat hier te koop
Plaats reactie