'herintreder'

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boefjebart
Stofhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 31 jan 2018, 19:06

'herintreder'

Bericht door boefjebart »

Hoi,

zoals ik Levine beloofd heb: ben Margot, 49jaar, woon met mijn man en 2 jongens in Zuid-Limburg, was lid van het 'oude' forum. Door omstandigheden heb ik het brood bakken enkele jaren op een laag pitje moeten zetten alleen voor mijn mannen bak ik al jaren ik elke zondag pizza op een steen en elke kerstmis worstenbroodjes... tradities waar ik niet meer van af kom. (en naarmate de jongens groter worden eten ze meer...veel meer!!!)

Ik heb altijd alles met de hand gekneed maar dat was ik een beetje moe en met mijn kleine budget heb ik mezelf onlangs een simpele keukenmachine cadeau gedaan (door alle goeie reviews m.n. over het deeg kneden). Ik ben dus gelijk maar weer begonnen met brood maken en het enthousiasme is als vanouds...een passie die nooit overgaat ook al heb je er even geen tijd voor.
Ik werk altijd met verse gist, nooit met kant en klaar mixen en ga ook weer beginnen met desem maken. (dank je Levine voor alle info over desem)
Mijn oven is eenvoudig, alleen boven- en onderwarmte en helaas geen stoomfunctie (stoom maak ik zelf) en heb dus inmiddels een keukenhulpje (Bourgini) dat door mijn jongens omgedoopt is tot 'Kleine Chef' (uit Ratatouille, mijn favoriete tekenfilm)
Ben blij dat er ooit initiatief is genomen het forum opnieuw te starten...ik vond het destijds erg dat het forum weg moest want je kreeg altijd antwoord op je vragen of goeie tips, dus heel veel dank voor de initiatiefnemer (s) van dit forum!

Groetjes,
Margot
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: 'herintreder'

Bericht door Anna »

Welkom Margot! Het broodbakvirus is maar moeilijk uit te roeien ;)
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: 'herintreder'

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Margot :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie