Mijn naam is.....

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carien
Stofhapper
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 apr 2019, 13:14

Mijn naam is.....

Bericht door Carien »

Hoi broodbakkers,
Mijn naam is Carien en ben een beginnende broodbakker. In het verleden werd hier in huis regelmatig brood gebakken, maar dat is op een gegeven moment verwatert. Dat ging van een broodbakmachine (Aldi) naar zelf kneden, tot met een Kenwood kneder.
Graag wil ik de draad weer oppakken, sowieso wil ik het brood gaan bakken met een machine, want zelf kneden gaat mij niet lukken, maar ik wil eerst eens kijken of het me weer bevalt, dus ga niet gelijk voor de jackpot.
De machine die ik dus in het verleden had (Aldi) viel mij vooral tegen vanwege het formaat brood: vierkant.
Welnu, de Lidl heeft een apparaat voor ong. €45 te koop met een wat langwerpige vorm en nu is mijn vraag of iemand met dit apparaat ervaring heeft.
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Mijn naam is.....

Bericht door papagena »

Dag Carien,

Welkom, ik heb geen idee of er iemand een Lidl broodbakker heeft maar ik zou daarover even een apart item aanmaken.
Succes met bakken1
Niet bij brood alleen....
Gebruikersavatar
Anna
Warme bakker
Berichten: 955
Lid geworden op: vr 28 feb 2014, 18:29

Re: Mijn naam is.....

Bericht door Anna »

Welkom Carien! Forumlid gvklaveren heeft deze machine pas gekocht lees ik zijn voorsteltopic. Als je een bij het onderdeel kneedmachines een nieuw onderwerp aanmaakt over de machine van de Lidl dan krijg je daar vast wel antwoord, wie weet zijn er nog meer forumleden met die machine. Je kunt ook een privébericht sturen, maar dat kan pas als je 5 berichten op het forum hebt gezet.
Plaats reactie