Even voorstellen

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Broodbakgab
Stofhapper
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 mar 2020, 10:40

Even voorstellen

Bericht door Broodbakgab »

Goedemorgen allemaal,

Graag wil ik mijzelf even voorstellen. Misschien heb ik het niet goed gedaan door op een nieuw topic te klikken maar ik kan de andere topics niet lezen. Tenminste niet op mijn mobiele telefoon, de letters staan dan allemaal onder elkaar ipv naast elkaar. Hebben jullie daar ook last van?

Maar goed, ik ben dus broodbakgab. Ik ben eigenlijk door het coronavirus begonnen met broodbakken, gewoon met een Koopmans mix in de oven.

Inmiddels heb ik de smaak erg te pakken en heb ik een Panasonic sd-2500-wxe. Nog niet binnen dus ik wacht ongeduldig af.

Ik heb ook een Crock-pot (dat is een slowcooker en snelkookpan in een) en daar zit ook een yoghurt maak functie op. Ik las op internet dat dat heel goed werkt om deeg te laten rijzen. Er zit nu deeg in dus ben benieuwd!
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door lekkermelig »

Welkom!

De probleempjes met de telefoon zijn bekend, daar moet een keer wat aan gedaan worden, maar de tijd ontbreekt een beetje.
Er is wel een hele simpele workaround: onder je eigen profiel kan je Foruminstellingen wijzigen. Als je daar je forumstijl veranderd van Metro Golden naar Metro Orange of elke andere Metro stijl is alles wel goed leesbaar.

Bak ze!

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom op het forum :)

Pas op met deeg laten rijzen in de Crockpot Express. Wordt te warm. Het deeg rijst dan veel sneller.
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
RedYssel
Deegroller
Berichten: 352
Lid geworden op: do 27 feb 2020, 18:34

Re: Even voorstellen

Bericht door RedYssel »

Welkom op het forum!. Voor deeg rijzen gebruik ik een kastje met bubbelplastic en een waterkoker, pas aub op met het warme water ;)!
Passie voor de ambacht!.
Plaats reactie