Elizabet 2.0

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elizabet
Chef stoffer en blik
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 29 apr 2020, 20:09

Elizabet 2.0

Bericht door Elizabet »

Ha, ik zie dat ik niet de enige oudgediende ben die onder het Corona-regime weer terugkeert naar de deegtrog..

Elizabet hier, ik begon een jaar of 10 geleden fanatiek met bakken, raakte een beetje afgeleid wegens allerhande werkzaamheden (en een klushuis met dito tuin) en nu wegens Corona vrijwel werkeloos. Ik begon met ons dagelijks brood te bakken (en dat dan wekelijks, als u dat nog volgt) maar ondertussen heb ik de uitdaging weer opgepakt waar ik toen ook al op vastliep: de zuurdesembaguette. Vandaag poging 2 gedaan en verre van tevreden... Nou ja, dat verdient z'n eigen topic denk ik.

Hallo allemaal, leuk om er weer te zijn!
Gebruikersavatar
WesleyNL
Deegroller
Berichten: 482
Lid geworden op: vr 17 apr 2020, 17:09

Re: Elizabet 2.0

Bericht door WesleyNL »

Hallo Elizabet!
Welkom terug op het forum en ik hoop dat je verbouwing geslaagd is binnen huis en tuin en dat je de juiste antwoorden krijgt voor de problemen waar je tegen aan loopt.

Succes!
Mixers: Kenwoon kmix met superdoughhook, Grilletta IM5
Oven: Bosch CSG856R Combi stoomoven.
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: Elizabet 2.0

Bericht door papagena »

Fijn dat je er weer bent Elizabeth.
Niet bij brood alleen....
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Elizabet 2.0

Bericht door lekkermelig »

Ontzettend leuk om je hier weer te zien Elizabet! Ik heb nog even zitten kijken waarom je niet gewoon met je oude account kon inloggen maar die is blijkbaar een keer opgeruimd wegens lang niet actief of vlaag van verstandsverbijstering. Ik weet het eigenlijk niet. Al je oude berichten over stokbroden op vier verschillende manieren en dergelijke staan er nog steeds in hoor :-) Zat net wat oude posts te bekijken, toch wel weer eens grappig.

Dus kom maar op met mooie experimenten. Hoop voor jou dat de ellende met corona weer tijdig ophoudt, maar ben stiekem toch bang dat het nog een tijd niet over is. Ik duim voor alle vrienden en bekenden die er last van hebben dat ze alle sociale, financiële en alle andere ellende een beetje fatsoenlijk doorkomen , dus zeker ook voor jou!

Groetjes, en laat maar weer wat uit die deegtrog zien hier!

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Elizabet
Chef stoffer en blik
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 29 apr 2020, 20:09

Re: Elizabet 2.0

Bericht door Elizabet »

Hé Wil! Leuk dat je er nog bent :-)

Tjonge, dat wist ik niet eens, dat er nog stokbrood-topics van me stonden, ik zal ns spitten. Ben benieuwd hoe ver ik toen ben gekomen ;-)

Ja, die Corona weet wat. Maar geeft ook wel weer ns tijd voor reflectie, wellicht komen er nog mooie dingen uit werkmatig hier, ik ben in elk geval leuke plannen aan het smeden. En financieel zing ik het nog wel een tijdje uit.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Elizabet 2.0

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom terug Elizabet :)
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
Arie
Deegkneder
Berichten: 102
Lid geworden op: di 31 mar 2020, 21:17
Locatie: Leiden

Re: Elizabet 2.0

Bericht door Arie »

Welkom, Elizabet :clap: Ik ben pas een paar weken actief met het bakken van brood en dus heel nieuwsgierig naar jouw bijdragen aan dit voor mij zo leerzame forum :D
Mijn dagelijks brood... :D
Plaats reactie