Rob stelt zich voor

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Damen
Stofhapper
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 10 jul 2020, 12:21

Rob stelt zich voor

Bericht door Rob Damen »

Goedemiddag allemaal,

ik ben Rob Damen, ben 41 jaar en ik houd van koken, bbq-en, klussen en natuurlijk brood bakken. Ik had al vaker wat draadjes gelezen op het forum, en daar veel informatie uitgehaald, waarvoor dank! Vandaag ben ik op zoek gegaan naar een deegkneder, en heb op basis van de informatie die ik hier heb gevonden een Famag Grilletta IM5 besteld bij Agrieuro.

Ik bak brood met vlagen, zo heb ik begin dit jaar veel gebakken, maar afgelopen maanden eigenlijk niet meer. Wat ik bak verschilt nogal. Dit jaar voornamelijk desem (met wisselend succes) :), maar ook klein brood, pizza, bolussen, suikerbrood, eierkoeken, worstebrood en soms wat gebak. Een nieuwe vlaag broodbakken komt weer bij me op :D , en ben vastbesloten om vaker, betere desembroden te gaan bakken. Ik heb de laatste jaren vooral veel "aangerotzooid" en verschillende methoden gebruikt, veelal overgenomen van youtube bakkers. Zoals ik al zei, met wisselend succes. Ik hoop door wat meer consistent te gaan werken, lees gebruik van een deegkneder en nog te maken rijskast een stap te zetten naar betere kwaliteit.

Het is nu even wachten op mijn nieuwe kneder, mijn desemstarter, en mijn onderdelen voor de rijskast voordat ik weer helemaal los kan :).

Groetjes Rob
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: Rob stelt zich voor

Bericht door Vitamine C »

Welkom, veel kneed plezier met de famag.
Plaats reactie