Christine stelt zich voor

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christina
Stofhapper
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 12 jul 2020, 13:10

Christine stelt zich voor

Bericht door Christina »

Dag allen, hier de obligate voorstelronde voor wie het interesseert, ik ben Duits, getrouwd met een Nederlander, heb lang in Nederland gewoond en nu weer terug in hartje Duitsland. Ik ben sinds een jaart ofzo serieus aan de slag gegaan met pogingen tot productie van zacht nederlands brood dat we tot nu toe altijd moesten importeren. Mijn doel voorlopig: een busbrood van volkoren met lichte knapperige korst van buiten en zacht van binnen, zoals van de bakker of ook gewoon van de Albert Heijn.
Ik hoop dat ik in het forum nog enige staat van verlichting kan bereiken wat dat betreft.
groetjes, Ch.
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Christine stelt zich voor

Bericht door lekkermelig »

Obligaat - Bijvoeglijk naamwoord 1. verplicht maar zonder veel oprecht gevoel
Nou, welkom dan, ook al kan het je niets schelen :-)
Wat wij in onze forumregels hebben staan:
Voordat je berichten plaats willen we graag dat je je even voorstelt in deze rubriek.

Als je dat zinloos vind, moet je het vooral niet doen. Er staat nergens dat het verplicht is.

Het idee van een forum is dat je kennis met elkaar deelt. Als iemand vragen stelt, is het altijd wel aardig om te weten of iemand beginner of pro is, een fan van bakmachines of juist helemaal niet. Alles wat je verder wilt vertellen over je motivatie om te bakken vinden we meestal best interessant.
En met een heel klein beetje achtergrond zal je sneller zinvolle of leuke reacties krijgen.
Dat is het idee achter dat 'obligate' voorstellen.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Plaats reactie