Ik ben Stillekracht

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
stillekracht
Deegroller
Berichten: 467
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 19:42

Ik ben Stillekracht

Bericht door stillekracht »

in het echte leven Frank van Boven. Mijn nickname is een keer door collegae met mij verzonnen in een training. Opdracht was om een woord te zoeken waar je jezelf in kon vereenzelvigen. Dan weten jullie met mijn nickname hoe ik een beetje in elkaar zit :-)

Ben 45 jaar, getrouwd en heb twee zonen van 10 en 11 jaar oud.

Ben eigenlijk begonnen met bakken om de kinderen gevoel te geven met voedsel. "ontbijtkoek is gezond.....0% vet" We kennen de uitspraak allemaal wel. Heb de kinderen de hoeveelheid suiker laten bepalen welke in een ontbijtkoek moest. Ze schrokken er van toen het hele pak basterd suiker erin moest. Nu begrijpen ze ook wat marketing en reclame inhoud.

Tsja...daar is het mee begonnen. Nu heb ik een mecnosud spiraalkneder en een Rofco B30. Normaliter bak ik eens in de drie weken mijn voorraad. Tussendoorn als ik tijd en zin heb dan bak ik wat bijzonders. Ik gebruik geen broodrecepten. Probeer zelf dus wat dingen bij elkaar te rommelen. laat mij wel soms inspireren wat ik op het www lees of op het forum.

Gelukkig heb ik ook nog een andere hobby: wielrennen. Doe ik al een jaartje of dertig. Ben er altijd redelijk extreem in geweest. Ben wat rustiger geworden sinds de kinderen er zijn, maar rij nog wel 12000Km per jaar.

Mijn centen verdien ik als Sales Manager bij een groot ICT bedrijf.
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Ik ben Stillekracht

Bericht door gipskruit »

Afbeelding
Gesloten