Weer een nieuw lid

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RomanaW
Chef stoffer en blik
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 16 jan 2022, 16:45

Weer een nieuw lid

Bericht door RomanaW »

Goedemiddag allemaal ,

Ja hoor, weer een nieuw forumlid erbij.
Was ff sukkelen i.v.m. mijn mailadres maar dankzij Wil is het alsnog gelukt; nogmaals bedankt! :wave:

Of ik echt actief ga zijn op het forum; dat durf ik eerlijk gezegd niet te beloven.
Momenteel al een aantal maanden in de ziektewet en dus thuis zittend waardoor ik probeer mezelf die vrije tijd wat zinvol te laten invullen..

Waar ik voorheen nog wel eens wat (puur hobby) dingen als simpele koffiekoeken, bolussen of zoet gebak maakte; is dat de laatste paar weken wat meer omgeslagen naar meer inlezen over zelf brood/broodjes maken nadat ik een niet lekker luchtige Chinois Brioche gemaakt had van supermarkt bloem, alsmede dat de krentenbollen niet naar mijn zin waren.

In een hoekje van de schuur staat er nog een oude broodbakmachine (denk oprecht al minstens 15jaar oud; vermoedelijk nog wel wat ouder) die daar stof staat te happen.
Wel heb ik een erg fijne Krups keukenmachine geadopteerd van een vriendin die mijn grote hulp is met alles van bakken; aangezien ik dingen als deeg kneden niet al te lang voor elkaar krijg met mijn handen.

Maar dus nog steeds volop aan het inlezen en echt nog een hobbymatige beginneling die nog véél te ontdekken en te leren heeft ;)

Groetjes uit Zeeuws-Vlaanderen,
Romana
Gebruikersavatar
hjeverts
Warme bakker
Berichten: 789
Lid geworden op: vr 17 jul 2020, 09:00
Locatie: Neede

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door hjeverts »

Welkom op het forum Romana! :)

Laat gerust iets van je baksels zien op het forum! :)
Groeten Hans,

Kneedmachine: Handen
Oven: AEG BPS33102ZM
Type rijsmiddel: Zuurdesem of Gist
Gebruikersavatar
Brioche
Chef stoffer en blik
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 jan 2022, 17:39

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door Brioche »

Welkom! Veel bakplezier!
Plaats reactie