Wie is ... cckarman

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
cckarman

Wie is ... cckarman

Bericht door cckarman »

Goed iedereen hier weer te zien, kunnen we hier gewoon doorgaan! Voor degenen die mij niet kennen: ik ben Chris, vader van 2 jongens (6 en 10) heb een drukke baan en reageer me daarom in het weekend af in mijn kleine bakkerijtje. Patisserie en authentieke broden ( al of niet met zuurdesem) hebben mijn passie. Ik bak in een 20 jaar oude Leventi junior of in mijn houtgestokte steenoven. Mijn baksels vind je op http://Www.nietzomaareentaart.nl.
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: Wie is ... cckarman

Bericht door Bakkersdochter »

Ik zag nog steeds geen welkom voor jouw hier staan... dan trek ik de stoute schoenen maar aan. Ben blij dat je ook lid bent van dit forum. Ik vind dat je een leuk weblog hebt. Hopelijk heb je ook tijd om af en toe iets te posten.
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Wie is ... cckarman

Bericht door Ballie »

Tja, soms slipt er wel eens iets tussendoor, ik schaam mij diep, samen met alle andere leden hier ;S

Maar Chris, alsnog een hartelijk welkom hier...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Wie is ... cckarman

Bericht door gipskruit »

Chris WELKOM. :2th: Had je ook nog niet'" ontdekt"

Gr Gipskruit(marieke)
Gebruikersavatar
Figarodt

Re: Wie is ... cckarman

Bericht door Figarodt »

Leuk je hier weer tegen te komen. jij was dus het BW forum lid die ook prachtige taarten maakt. Ik heb je website bekeken, fantastisch! Ik dacht al dat jij waarschijnlijk ook lid bent van 'de leukste taarten....' forum waar ik je idd vond. Daar kon ik zien dat je sinds augustus niet meer actief bent op dat forum.
Gebruikersavatar
bakplaat
Meesterbakker
Berichten: 3372
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:43
Locatie: Het Land van Maas en Waal.
Contacteer:

Re: Wie is ... cckarman

Bericht door bakplaat »

Hoi Chris...Ook een goeie kennis van het oude forum :P Welkom en blijf gezellig meedoen.
___________________________________________________________________________________________________________

Bak ook eens een koekje van ÈIGEN deeg...

Vroeger was het bakken voor mij een MUST...Nu een LUST.
Gesloten