Ik ben JAN

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
JAN

Ik ben JAN

Bericht door JAN »

Hallo ik ben Jan en was op bakkerswereld bekend als vandessel en meestal actief bij alles wat met de Rofco oven en de spiraalkneders te maken had . Het is een prachtinitiatief om op deze plek verder te gaan en de betrokken personen die hier hun schouders hebben onder gezet ,prachtig .
Gebruikersavatar
steenbakkertje
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:20

Re: Ik ben JAN

Bericht door steenbakkertje »

Hallo Jan ,
Jammer dat je niet je "gewone" in lognaam hebt gebruikt want jan is naar mij idee een tikkie te algemeen en vandessel ja dat is het gewoon ^)^
(je zou kunnen vragen aan ballie ,de beheerder, om het weer tot vandessel om te dopen maar uiterraad alleen als je dat zelf wilt)

Maar hoe dan ook top dat je erbij bent !!!!!
Bak met een Rofco B20 (electrische steenoven) en met de hulp van een spiraaldeegkneder.
Gebruikersavatar
JAN

Re: Ik ben JAN

Bericht door JAN »

Hoy Rene,

Destijds mij registreren bij bakkerswereld was een boel geknoei en uiteindelijk bleek mijn familienaam aaneen geschreven mijn forumnaam te zijn ,dus ik dacht deze keer laat ons het simpel houden en ik neem mijn voornaam (had eerst nog gedacht aan Roffiaan 1 :-)
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Ik ben JAN

Bericht door Ballie »

Hallo Jan,

Allereerst natuurlijk hartelijk welkom hier. En of je nou ""Jan"", of ""vandessel"", of ""Malle Pietje"" heet, dat is helemaal niet van belang. Ik kan mij voorstellen dat andere leden hier, die je wellicht kennen van BW, het even wat lastig vinden om aan je nieuwe gebruikersnaam te wennen, maar dat komt wel weer goed.

Als de naam echt een probleem voor je zou zijn, of als je toch meer gehecht bent aan je oude gebruikersnaam, dan wil ik daar gerust iets aan doen. Maar het is niet de bedoeling dat men vaker zijn naam laat veranderen. Dat geeft teveel verwarring op het forum.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: Ik ben JAN

Bericht door gipskruit »

Welkom Jan van Dessel,
vandessel is wat aparter en ach jan is ook makkelijk te onthouden.Maar welkom hier! ^)^
Gesloten