Who is... HanaasKitchen?

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Gesloten
Gebruikersavatar
HanaasKitchen

Who is... HanaasKitchen?

Bericht door HanaasKitchen »

Hoi hoi. Mijn naam is Hanaâ. Na het vinden van mijn "prince charming", ben ik naar de USA verhuisd :) Ik heb het hier goed naar mijn zin. In mijn vrije tijd, wat soms moeilijk te vinden valt, bak ik heel graag. Zo graag zelfs, dat ik ook meedoe met lokale bakcompetities. In het begin gebruikte ik mijn KitchenAid vooral voor het maken van cake en koekjes. Na een paar jaar kreeg ik een KitchenAid Pro 600 voor mijn verjaardag en toen kon ik sneller NOG meer cake en koekjes maken :) Hoewel mijn moeder een expert is in brood bakken, had ik zelf nooit veel success ermee. Totdat mijn beste vriendin mij erbij hielp. Ik kocht een broodbak machine en zodoende begon ~2 jaar geleden mijn vernieuwde interesse in brood bakken. Ik heb ook online veel geleerd, vooral van King Arthur Flour's website, Karen (Baking Soda) en Levine. Om een lang verhaal kort te maken, heel erg bedankt voor de Facebook uitnodiging voor de groep, "Broodnodig". Ik kijk er naar uit om nog meer te leren over brood bakken via dit forum en de FB groep. It's a pleasure to meet you all.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Who is... HanaasKitchen?

Bericht door Levinebaktbrood »

He, wat leuk dat je je ook hier hebt aangemeld :G
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
HanaasKitchen

Re: Who is... HanaasKitchen?

Bericht door HanaasKitchen »

Bedankt, Levine! :)
Gesloten