nieuw forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
steenbakkertje
Gaat de goede kant op
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 00:20

nieuw forum

Bericht door steenbakkertje »

Fantastisch we kunnen ons ei weer kwijt . Lekker kleppen over deeg / brood...... dat is echt broodnodig !!!! :G

Is het handig om er wat rubrieken aan toe te voegen denk bv aan : gist brood / zuurdesem brood en misschien gebak / koekjes
Bak met een Rofco B20 (electrische steenoven) en met de hulp van een spiraaldeegkneder.
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: nieuw forum

Bericht door Levinebaktbrood »

Komt er allemaal nog aan, even geduld :D,
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Gebruikersavatar
gipskruit

Re: nieuw forum

Bericht door gipskruit »

He wat leuk ,het is allemaal gelukt.Ik probeer nog oude forumleden te vinden ,maar is best moeilijk.Hoop wel dat iedereen dezelfde naam aanhoud :G Is makkelijker n.
Gr Gipskruit /Marieke
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: nieuw forum

Bericht door Bakkersdochter »

Ik had overwogen om een andere gebruikersnaam te kiezen. Maar omdat de naam die ik had ook een beetje een herinnering is aan mijn vader, heb ik besloten dat ik dat graag zo wilde houden.
Gebruikersavatar
Bakkersdochter

Re: nieuw forum

Bericht door Bakkersdochter »

Nog vergeten te melden dat ik ook erg blij ben met deze mogelijkheid. En erg leuk om er nu van net na de geboorte bij te zijn... in de kraamtijd zeg maar. :P
Applaus dus voor jullie.
Gebruikersavatar
stillekracht
Deegroller
Berichten: 467
Lid geworden op: vr 09 dec 2011, 19:42

Re: nieuw forum

Bericht door stillekracht »

Ik ben blij met het vernieuwde initiatief. Als ik ergens een bijdrage in kan leveren dan hoor ik het wel.


Hoop wel dat het kinderachtige gedoe van het forum van Bakkerswereld hier achterwegen wordt gelaten. Heb via PM daar wel eens vragen/opmerkingen over gesteld/geplaatst. Dat heeft er gelukkig toe geleid dat je snel achter elkaar kon zoeken.

Een mod moet ingrijpen als iets uit de hand loopt wat betreft bijvoorbeeld taalgebruik. Maar om nu moeilijk te gaan doen als iemand een foto of smilie meer plaatst vindt ik te ver gaan. Als je je daar als mod mee bezig gaat houden dan kan je beter in de kleuterklas gaan werken. Mochten er echte reden voor zijn dan moet je die duidelijk kenbaar maken.


Ik ben absoluut blij dat hier weer een plaats is waar de kennis en ervaring van jong en oud, beroeps, ex-beroeps en hobbiest bij elkaar komt.

Veel bakplezier allemaal!!
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: nieuw forum

Bericht door papagena »

Ik ben het met je eens Stillekracht. Modden is prima maar alleen ingrijpen bij foute recepten, beledigingen en te ver offtopic gaan in secties waarin je eigenlijk niet offtopic moet gaan. Wezenlijk ga ik ervan uit dat een broodbakkersforum nauwelijks gemod hoeft te worden. Maar misschien zie ik dat fout. Zolang niemand te dogmatisch doet, moet het goed kunnen komen. Opbouwende kritiek is altijd welkom. We zijn tenslotte een startend forum en niet alles zal direct perfect zijn.
Heb je ideeén? Laat ze horen!
Niet bij brood alleen....
Plaats reactie