Forum update...

Hier vind je meldingen van de beheerder(s) en nieuws over het forum...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Forum update...

Bericht door Ballie »

Ik ben vandaag maar lekker vroeg begonnen, om de overlast voor de gebruikers zoveel mogelijk te beperken.

De update is in elk geval zonder al teveel problemen verlopen. In principe is alles in 1 keer goed gegaan. Ik loop alleen nog tegen 2 probleempjes aan dat ik niet 1-2-3 kan oplossen. Maar dat is iets waar jullie als gebruikers weinig tot geen last van zullen hebben. Het enige waar jullie last van zouden kunnen hebben is bij het versturen van een PB.

  1. Het is momenteel niet mogelijk om een PB naar meerdere leden tegelijk te versturen.
  2. Het is momenteel niet mogelijk om op eerste letter van de gebruikersnaam te zoeken
    bij het zoeken naar leden in de selectiemodus (om leden toe te voegen aan de verzendlijst bij een PB).
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Forum update...

Bericht door Ballie »

Ik ben er even zoet mee geweest, maar inmiddels zijn alle problemen verholpen.
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Gebruikersavatar
Ballie
Meesterbakker
Berichten: 2837
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 18:51
Locatie: Tullepetaonestad (Roosendaal), West Brabant
Contacteer:

Re: Forum update...

Bericht door Ballie »

Zo, dacht ik van de week dat ik klaar was? Ik ben nog twee dagen bezig geweest om de stijl van het forum bij te werken. Ik was al bang dat ik 'm moest opruimen omdat ik een aantal zaken niet aan de gang kreeg en de uitgever van deze stijl geen ondersteuning meer geeft. Ik was al bezig om andere stijlen te verzamelen. Maar met de hulp van wat zeer gevorderde gebruikers van de forumsoftware ben ik er toch nog uit gekomen, dus dat was (achteraf) niet nodig...
Het leven is goed, in het Brabantse land...
Plaats reactie