De baksels van Aart

Heb je wat lekkers geproduceerd? Laat hier die mooie/originele/bijzondere of gewoon lekkere broden maar zien Een verdwaalde taart mag ook! Maak wel even een apart topic aan voor je eigen baksels...
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4005
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: De baksels van Aart

Bericht door lekkermelig »

Hoi Aart,
Ik wil het nog wel iets nuanceren hoor. Het is niet verboden om foto's op het forum zelf te zetten, en het verdwijnen van foto's heb ik nog nooit eerder gezien, maar ik heb dit probleempje ook niet eerder onderzocht.
Er werd me door een ander forumlid nog wel het eea ingefluisterd over voor- en nadelen van foto's op het forum zelf of via andere diensten, en daar is ook wel wat voor te zeggen. Belangrijkste nadelen zouden we kunnen tegengaan door bij het uploaden de foto's al terug te brengen tot een beschaafde grootte, die vooral geschikt is voor vertoning op een webpagina. Dan wordt alles al wat kleiner. Maar ik moet me er eens in verdiepen of dat een beetje handig te realiseren is.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
Bioloogje
Warme bakker
Berichten: 659
Lid geworden op: ma 19 sep 2016, 12:25

De baksels van Aart

Bericht door Bioloogje »

Meestal upload ik foto's direct vanaf mijn IPhone via de App Tapatalk. In dat geval kan ik kiezen tussen drie formaten. Ik kies dan het kleinste formaat en dat werkt prima. In andere gevallen upload ik via Flickr.


Groetjes, Annelies
Groetjes, Annelies
Plaats reactie