de baksels van Giesje en haar mannen

Heb je wat lekkers geproduceerd? Laat hier die mooie/originele/bijzondere of gewoon lekkere broden maar zien Een verdwaalde taart mag ook! Maak wel even een apart topic aan voor je eigen baksels...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giesje
Chef stoffer en blik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 feb 2023, 11:40

de baksels van Giesje en haar mannen

Bericht door Giesje »

ik bak een keer in de week voor mijn mannen en de middelste zoon (verstandelijk beperkt) " bakt " zijn broodje in de bbm nadat ik hem eerst heb gebruikt om te kneden.
Ik bak met tarwebloem Twente. En zoonlief bakt met koolhydraadarm broodmix.
Ik bak al vanaf moment de kinderen brood eten ons eigen brood en voel me vooral nu ik zo ziek ben echt nuttig nu ik het nog kan doen, doe ik het. Maar hier vier wit en een chocoladebrood en die is een partij lekker wahahaha alleen maar boter nodig en meer niet. En dan natuurljk koolhydraadarm uit de bbm

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: de baksels van Giesje en haar mannen

Bericht door Vitamine C »

Mooie broden :clap:
Gebruikersavatar
Giesje
Chef stoffer en blik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 feb 2023, 11:40

Re: de baksels van Giesje en haar mannen

Bericht door Giesje »

dank je wel
Gebruikersavatar
Giesje
Chef stoffer en blik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 06 feb 2023, 11:40

Re: de baksels van Giesje en haar mannen

Bericht door Giesje »

omdat de vriezer stuk is moet ik nu bijna elke dag een brood bakken. Wat is het dan leuk om met wat rijstmeel tegen je mannen te zeggen dat je van ze houdt hihihi.
Afbeelding
ben al over mijn houdbaarheids datum heen en ik hoop dat er nog vele maanden volgen. ;)
ik kneed met de Clatronic KM 3711 en een bbm kan in beide machines voor twee broden kneden.
hete luchtoven
Plaats reactie