broodzak

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymonidas
Gaat de goede kant op
Berichten: 83
Lid geworden op: di 20 jan 2015, 23:45
Contacteer:

broodzak

Bericht door raymonidas »

Hallo allemaal,
Het is even geleden dat ik hier was. In tussentijd heb ik een spiraalkneder met 'klapkop' in gebruik na het Teddy debacle. Zoveel beter voor brooddeeg! Tegenwoordig bak ik hoofdzakelijk notenbrood wat bij iedereen bijzonder goed in de smaak valt. Hier thuis, maar ook voor de workshop macrofotografie bak ik zelf het brood. Dat is op basis van 'Stoer volkoren' van de Zuidmolen. Daar mix ik een notenmelange door die ik zelf samenstel. Er gaat 30% notenmix in een brood.
Nu wil ik voor mijn klanten (paar makelaarskantoren waar ik voor werk) graag broodjes bakken en daarvoor bestelde ik 5 minuten geleden 4 stuks 25cm Chicago Metallic blikken. Denk dat de inbouw oven dan aardig vol zit. Daar ga ik erg druks mee worden, maar het wordt een uniek relatiegeschenk denk ik. Om het af te werken tot een leuke presentatie wil ik de broodjes in een bedrukte papieren zak verpakken. Bedrukt met mijn logo uiteraard :D .
de Chicagoblikken ga ik vullen met deeg van 500gr meel, 30% noten. Het rijst geweldig, dus ik verwacht dat het boven de rand zal uitkomen.
Vragen:
1. Welke maat papieren zak heb ik nodig waar deze broodjes royaal inpassen?
2. Heeft iemand een link naar een leverancier van die zakken die ze ook kan bedrukken?
3. 1000 is to much, maar 100 of zo is een prima hoeveelheid.

Fijn weekend allemaal!!

grt van Raymond.
Spiraalkneder - MyWeigh - inbouwoven - deeg manden
https://www.schrave.nl
Plaats reactie