TIP!! Dutch Ovens Aldi

Hier kan je alles plaatsen wat niet onder de overige categorieën valt, zolang het maar enigszins met de hobby's van je mede-forumleden te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

Op dit moment zijn er (ik meen ook ronde) maar zeker.. Ovale Dutch-ovens in de aanbieding bij de Aldi
Lengte 27 cm..
Prijs rond € 28,00
Heb er hier heen en kwaliteit is echt super..

Beetje vergelijkbare kost al gauw € 60,00
Ga er straks nog één halen..
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
TigerManZ
Meesterbakker
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 27 dec 2012, 08:59
Locatie: In het oosten van de Betuwe

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door TigerManZ »

Ik zie op de Aldi-site alleen gietaluminium pannen staan en een gietijzeren sauspan.
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... 19-01.html

Voor mij zijn Dutch Ovens altijd van gietijzer, zwaar, zwart, degelijk en voor boven een kampvuur of briketten.
Er zijn geëmailleerde versies voor in de keuken op een fornuis of in de oven. Dat laatste mits ze geen kunststof handvatten of knoppen hebben...

Toch bedankt voor de tip :)
Groet, Han. :)

...levensgenieter...
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door lekkermelig »

Ik weet niet of het hier om dat giet aluminium spul gaat, want dat is zeker niet geschikt voor brood in de oven. De deksels gaan maar tot 150 °C en de pannen zelf tot °C 200. Maar misschien heeft Rik wel wat anders zien staan?

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
KeesR
Deegroller
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 jul 2017, 20:41

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door KeesR »

Klopt het dat ze kunststof handvaten hebben? Kunnen die in de oven?
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

Het zijn de echte gietijzeren pannen met ijzeren knoppen... die je er ook nog af kan draaien..
Merk is CookiTT
Binnenwerk is fraai wit afgewerkt..

Afbeelding

Heb er nu 2... voor 56 euris.. voor mij een mazzeltje..
Had laatst ook nog één gekocht die was ruim 60 euro...
Zag er BTW op marktplaats ook nog zat staan..
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
Soepkipje
Moderator
Berichten: 794
Lid geworden op: zo 04 dec 2011, 11:59

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Soepkipje »

Ook hier bij de Aldi geen gietijzeren pannen, maar slechts restanten van verlopen aanbieding van gietaluminium pannen.
Googelend kom ik wel voorgaand plaatje tegen als verlopen aanbieding in 2017 :B:

Afbeelding
Eschenfelder graanvlokker (hout), Hawos graanmolen Easy, Panasonic SD-253 en SD-255, 1x Smeg, 1x Siemens en 2x Boschovens
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

Sorry hoor...moet ik nou een kassabon gaan scannen??
Komkom ….
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

TigerManZ schreef: vr 18 jan 2019, 17:13 Ik zie op de Aldi-site alleen gietaluminium pannen staan en een gietijzeren sauspan.
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/v ... 19-01.html

Voor mij zijn Dutch Ovens altijd van gietijzer, zwaar, zwart, degelijk en voor boven een kampvuur of briketten.
Er zijn geëmailleerde versies voor in de keuken op een fornuis of in de oven. Dat laatste mits ze geen kunststof handvatten of knoppen hebben...

Toch bedankt voor de tip :)
Een aanbieding van morgen kan ik vandaag al kopen?? Sorry helaas.. knap iemand die dat lukt..
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

Voor hij / zij die snel is kan ik morgen in het filiaal hier nog gaan kijken.. maar bestellen is betalen en kopen!!

Stonden er vanmiddag nog 4 of 5...

Ik beloof niets...

Reageer via PB met mobiel nummer dat ik vanuit de winkel kan bellen..
Bij koop verwacht ik dat je aankoop en verzendkosten vergoed...
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Gebruikersavatar
Bakker Henk
Deegroller
Berichten: 285
Lid geworden op: zo 11 aug 2013, 01:11

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Bakker Henk »

Mijn vrouw vond nog 2 Arc France glazen schalen met deksel bij de glasbak. Iemand moest ook dit weer kwijt in deze weggooimaatschappij. Een grote en een kleine. Toch binnenkort eens wat proberen in dat kleintje. De schalen hebben goede oren, zelfs het deksel! Ik moet de inhoud nog meten.
Toch maar eens uitproberen. Stel dat het goed gaat, zijn mijn kosten € 0,00.
En anders moet ik de kunststof doppen van onze LeCreuset pannen af gaan schroeven. Òf zal ik een roestvrijstalen dop moeten gaan kopen voor € 20,- per stuk.
Gebruikersavatar
lekkermelig
Beheerder
Berichten: 4006
Lid geworden op: zo 14 okt 2012, 23:23
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door lekkermelig »

Rik59 schreef: vr 18 jan 2019, 21:47 Sorry hoor...moet ik nou een kassabon gaan scannen??
Komkom ….
Waarom zou je? Alsof we je niet geloven. Deze pannen staan alleen nu niet in de aanbiedingen folder, dat is wat mensen melden. Best kans dat ze nog wat oude voorraad moeten wegwerken in jouw winkel.

Wil
Kneder: Rofco KN15,Bear Varimixer Teddy
Rijskast: Rofco RK48
Ovens: Rofco B40, Manz 30/2, kleioven
Graanmolen: Mockmill Lino 200
Meel: de Zuidmolen en Molen de Vlijt

Blog: Lekkermelig.nl
Gebruikersavatar
papagena
Moderator
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 20:40
Locatie: Hoogeveen

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door papagena »

Inderdaad, in onze Aldi staat ook nog wat oude voorraad. Helemaal niet erg dat soort feestjes ;-)
Niet bij brood alleen....
Haverbrood
Deegkneder
Berichten: 100
Lid geworden op: di 25 apr 2017, 12:09

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Haverbrood »

is ook vaak een aanbieding per filiaal gerelateerd of regio :rofl2: :rofl2:
Linker en rechterhand, Maxima MPM 7L, desem starter 3-2013
Verlanglijstje, Famag Grilletta Manufacturer code: IM8/230/10V / 10 speed met 60m timer extra optie.
Gebruikersavatar
Rik59
Meesterbakker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 13 dec 2017, 23:26

Re: TIP!! Dutch Ovens Aldi

Bericht door Rik59 »

papagena schreef: wo 23 jan 2019, 16:12 Inderdaad, in onze Aldi staat ook nog wat oude voorraad. Helemaal niet erg dat soort feestjes ;-)
Heb dat feestje vandaag eens ingebakken met een broodje van Chat Robertson.. :rofl2: :rofl2:
The sound of success is the ‘singing’ loaf - the sound of crackling as the crust cools.
The song of fresh bread


RESPECT, TIJD EN TEMPERATUUR ZIJN DE VOORNAAMSTE GEREEDSCHAPPEN VOOR DE LEKKERSTE EN FRAAISTE BRODEN.
Plaats reactie