Hier ben ik

Doe eens sociaal, en stel je even voor...
Maar maak hiervoor wel even een eigen topic aan...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bakkertje Bolletje
Stofhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 jan 2020, 17:26

Hier ben ik

Bericht door Bakkertje Bolletje »

Hallo,
Ik ben nieuw hier. Graag stel ik mij aan jullie voor. Mijn naam is Aafke, ik ben 39 jaar en woon in Winterswijk. Ben getrouwd met Dennis en samen hebben wij een hele bende dieren. Geen kinderen. Bakken is naast mijn dieren mijn grootse hobby. Het bakken is mij van jongs af aan geleerd door mijn oma van moeders kant. Volgens mijn moeder en tante heb ik echt haar bakgenen. Daar ben ik best een beetje trots op. Ik werk in een woonzorg centrum, hier maak ik schoon en ook werk ik 1 dag in de week in de wasserij. Mijn collega's mogen regelmatig genieten van mijn baksels. Ze zeggen dat ze t lekker vinden en ik hoop dat ze t dan ook menen. Jullie zullen misschien wel af en toe een vraag van mij voorbij zien komen waarvan jullie denken: wat een domme vraag! Ik ben namelijk nog niet zo heel lang bezig met brood en broodjes. Eerder bakte ik alleen zoetigheid, maar nu allebei. Wel ben ik af en toe, (lees: vaak) :think: :lol: door mijn autisme, heel erg onzeker, en zal vaak bevestiging vragen. Soms misschien wel meerdere keren. Neem mij dit alsjeblieft niet kwalijk.
Heel veel lieve groetjes van Aafke
PS: kan ik hier ook foto's plaatsen?
Gebruikersavatar
BakkerGerrit
Meesterbakker
Berichten: 1400
Lid geworden op: ma 02 okt 2017, 12:48
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Hier ben ik

Bericht door BakkerGerrit »

Welkom op ons mooie forum Aafke!

Vraag maar raak hoor, er bestaan alleen domme antwoorden.

En ja, je kunt ook foto’s plaatsen. We zijn er dol op. Hoe het moet staat in deze link:
viewtopic.php?f=32&t=4818

Volgens mij kun je pas na vijf berichten foto’s plaatsen, maar dat zal er ook wel instaan.

Verder kun je hier makkelijk zoeken via het zoekveld linksboven....
Gebruikersavatar
Bakkertje Bolletje
Stofhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 06 jan 2020, 17:26

Re: Hier ben ik

Bericht door Bakkertje Bolletje »

Heb tijd terug op t forum gezeten vd Leukste Taarten. Daar werd ik nogal eens afgekraakt door mede forum leden. Daarom heb ik ook moeite om dingen te vragen en ben ik onzeker geworden. Al ben ik t ook wel van mezelf
Gebruikersavatar
Vitamine C
Warme bakker
Berichten: 690
Lid geworden op: di 02 apr 2019, 08:57

Re: Hier ben ik

Bericht door Vitamine C »

Bakkertje Bolletje schreef: ma 06 jan 2020, 20:41 Heb tijd terug op t forum gezeten vd Leukste Taarten. Daar werd ik nogal eens afgekraakt door mede forum leden. Daarom heb ik ook moeite om dingen te vragen en ben ik onzeker geworden. Al ben ik t ook wel van mezelf
Welkom. niks van aantrekken, je mag hier alles vragen. :)
Gebruikersavatar
Levinebaktbrood
Moderator
Berichten: 5620
Lid geworden op: do 08 dec 2011, 02:00
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Hier ben ik

Bericht door Levinebaktbrood »

Welkom Aafke :)
Kneders: Bear Teddy | Maxima MPM 7L
Ovens: Bosch HBG8755S1
Blog:Uit de keuken van Levine
Auteur van 5 boeken over brood bakken
Plaats reactie