Al lang lid maar soms gekeke
- Henkiebak
- Jongste bediende
Al lang lid maar soms gekeke
Mijn naam is Henk ik ben al een tijd lid van dit forum maar nooit iets mee gedaan alleen soms op gekeken.Heb een Kenwood mixer en een Famag Griletta IM5 en heb jaren in een gewone oven gebakken en de laatste 12 jaar in een Rofco B20.Wil nu een kleiner oven aanschaffen een BW Home Edition 2.2 kwh.Bak allerlei soorten brood en broodjes en in de koude maanden zuurdesembrood.Ook bak ik veel eierkoeken want daar zijn mijn kleinkinderen gek op en zeeuwse bolussen en krentenbollen.Ook kook ik graag en barbequen.Dit is het een beetje en ik hoop misschien wat inspiratie hier op te doen.Groeten Henk.
BW Home Edition2.2KW en een Famag Grilletta kneder.Zelfbouw Rijskast. Kitchenaid Artisan bowl lift. Emile Henry broodbakbol.
- allema
- Warme bakker
Re: Al lang lid maar soms gekeke
Welkom op het forum.
Huishoud-oven, Broodbakmachine Panasonic SD-R 2530 KXE
- dirkjanl
- Gaat de goede kant op
Hé, je hebt de HomeEdition uit Ede! Hoe ging het daar in Ede, leuk ontvangen? Rondleiding gehad? Nog wat geleerd? Nog wat vormpjes meegenomen? Graag hoor ik (wij) daar wat over
en foto's!!!!!!!!!!!
en foto's!!!!!!!!!!!
Herstartende hobbyist die graag iets nieuws uitprobeert.
Werkt met Bakkerijwereld oven BW Home 2,2kW en een oude Bosch Mum 6 keukenmachine.
Werkt met Bakkerijwereld oven BW Home 2,2kW en een oude Bosch Mum 6 keukenmachine.
- Henkiebak
- Jongste bediende
Goedemorgen Dirkjani klopt ik ben bij Jan geweest en heel vriendelijk ontvangen en goede uitleg gehad ik heb alleen 3 bakblikken meegenomen waarvan twee met een lage rand en een met een hogere rand.Het waterbakje kreeg ik bij de oven.Ik heb nog zoveel spullen want ik heb ook in een Rofco B20 gebakken.Weet niet of ik er nog ga bakken want wij gaan over twee weken met vakantie met de caravan naar Frankrijk en zo ik hoor hebben ze daar ook lekker brood.Maar na de vakantie ga ik nog wel wat op het forum plaatsen.Trouwens ik heb de 2.2Kw oven gekocht.Je hoort nog van mij.
BW Home Edition2.2KW en een Famag Grilletta kneder.Zelfbouw Rijskast. Kitchenaid Artisan bowl lift. Emile Henry broodbakbol.